مرز خسروی به هیچ عنوان نباید بسته شود/ باید راهبردی به این مرز نگاه کنیم


ساعت: 01:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۱۹
کد خبر: 1888873

نماینده مردم قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس:

شهریار حیدری گفت: باید با نگاه راهبردی به موضوع بازگشایی مرز خسروی توجه کنیم چرا که اکنون داعش، آمریکا و دشمنان اسلام نمی خواهند موضوع بازگشایی مرز خسروی مطرح شود و اتحاد دو کشور مطرح شود. بیشتر از قبل

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، شهریار حیدری در جلسه ستاد اربعین امروز سه شنبه با حضور وزیر کشور در مرز خسروی اظهار داشت: اربعین بزرگترین راهپیمایی تاریخ بشریت است.

نماینده مردم کسرشیرین، گیلانگرب و سرپل ذهاب در مجلس، مدیریت 20 میلیون زائر را کار سنگینی دانست و افزود: از نظر کارشناسی به طور قطع می توان گفت خسروی بهترین و آماده ترین مرز است.

وی خاطرنشان کرد: با استقرار نیروهای سپاه، اطلاعات، امنیتی، حشد الشعبی و پلیس عراق امنیت خوبی در این مرز برقرار است.

حیدری گفت: باید با نگاه راهبردی به موضوع بازگشایی مرز خسروی توجه کنیم چرا که اکنون داعش، آمریکا و دشمنان اسلام نمی خواهند موضوع بازگشایی مرز خسروی مطرح شود و اتحاد دو کشور مطرح شود. بیشتر از قبل .

وی ادامه داد: مرز خسروی را تحت هیچ شرایطی نبندید، استان کرمانشاه معتقد است که برادران اهل سنت، شیعه و حق می توانند بهترین وحدت را در کنار هم داشته باشند.

نماینده مردم قصرشیرین، گیلانگرب و سرپل ذهاب در مجلس گفت: امیدوارم همکاری در ستاد اربعین الگویی برای مدیریت جهاد در کشور شود تا شاهد مشکلاتی در کشور نباشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید