مرز مهران برای خروج زائران باز است


ساعت: 09:32
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1894011

استاندار ایلام گفت: با توجه به وضعیت عراق مرز مهران بسته بود اما با فرا رسیدن شرایط عادی مرز مهران باز شد و مشکلی برای تردد و تردد زائران وجود نداشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن بهرام نیا استاندار ایلام در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: از دقایقی پیش مرز مهران به روی زائران باز شد و هم اکنون شاهد ورود و خروج از پایانه مرزی مهران هستیم و در همین راستا از مرز مهران خارج می شود. اقدامات لازم انجام شده است.»

وی افزود: با توجه به وضعیت عراق مرز مهران بسته بود اما با ورود به شرایط عادی مرز مهران باز بود و مشکلی برای تردد و تردد زائران وجود نداشت.

بهرام نیا همچنین با بیان اینکه سلامت و امنیت زائران در اولویت است، گفت: در این راستا تسهیلاتی برای آسایش زائران در مرز مهران و شهرستان های استان ایلام فراهم شده و مذاکراتی با طرف عراقی انجام شده است. در این رابطه.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: امسال 150 میلیارد تومان که 75 میلیارد آن اوراق است برای زیرساخت های اربعین هزینه شده و با توجه به گرمای هوا ظرفیت اسکان 60 هزار نفر در شهرستان های چرداول ملکشاهی ایجاد شده است. و ایلام برای اسکان زائران اربعین .

وی در ادامه با اشاره به اینکه برای همه دستگاه ها در حوزه اربعین وظایفی در نظر گرفته شده است، گفت: همه مدیران سازمان ها باید برای ارائه خدمات در اربعین وظیفه داشته باشند و هر سازمانی باید وظایف خود را به خوبی انجام دهد.

استاندار ایلام تصریح کرد: ایلام افتخار خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) را دارد و امیدواریم بتوانیم امسال به خوبی به زائران اربعین خدمت کنیم و در این راستا از امکانات رفاهی استفاده شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید