مرصاد; جلوه حضور مردم/ حفاظت و بازدارندگی ما در برابر هجمه های دشمنان در دنیا بی نظیر است.


ساعت: 13:50
تاریخ ارسال: 05/05/1401
کد خبر: 1885907

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

سردار علی فدوی با اشاره به اینکه مرصاد مظهر حضور مردم است گفت: دفاع و بازدارندگی ما در برابر حملات دشمن در دنیا بی نظیر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، پاسدار علی فدوی امروز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد عملیات مرصاد اظهار داشت: در تمام تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس روزهای بزرگ و بی شماری داریم و یکی از آن روزهای بزرگ. امروز همزمان با سالگرد عملیات مرصاد است.»

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اشرار در این عملیات فکر می کردند به دستور امام (ره) قطعنامه را پذیرفته ایم، این فرصتی است تا آخرین تلاش های مذبوحانه خود را به کار گیرند. ، و حمله آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: منافقین سفیهانی بودند که فریب جبهه کفر را خوردند و رزمندگان اسلام را در تنگه چهار زبر، حسن آباد و تا مرز خسروی تحقیر کردند.

سردار فدوی گفت: امروز به نوعی جمع بندی و تجلی همه روزهایی است که بسیاری از مردان کل انقلاب در بسیج، سپاه، ارتش و نیروهای مردمی فداکاری کردند.

وی خاطرنشان کرد: این مظهر حضور نشان دهنده عظمت انقلاب اسلامی، ائمه انقلاب و آنچه خداوند وعده داده است، این است که وعده خداوند حق است و در آن تجلی کامل دارد و اگر ملتی حاضر به کار باشد، خداوند انجام می دهد. بهترین برای آنها


75f2fd82 fda9 466e 8703 b1cc804ae810 خبر خاکستری


ما در مرصاد ضربه بزرگی به منافقین زدیم

سردار فدوی همچنین گفت: ما در مرصاد ضربه بزرگی به منافقین زدیم، اما اگر همه چیز به موقع بود و نیروهای ما به قرارگاه فرود می آمدند، هیچ یک از منافقین زنده نمی ماندند. کسانی که فرار کردند هنوز از شر رنج می برند.» علیه کشور ادامه دهید.

وی گفت: امروز شیطنت های زیادی از سوی این افراد در خصوص مسائل مختلف فضای مجازی از جمله حجاب انجام می شود و منافقین تیغ ​​این جنگ هستند.

سردار فدوی افزود: اگر در چهل و سومین سال انقلاب همچنان مقتدرانه و مقاوم در برابر دشمنان ایستاده ایم به این دلیل است که وعده الهی حق است و به آن ایمان داریم.

وی تصریح کرد: دفاع و بازدارندگی ما در برابر حملات دشمن در دنیا بی نظیر است. انقلاب اسلامی در دهه 60 به دنیا ثابت کرد که انقلاب اسلامی قدرت و توانایی دفاع از خود را دارد و در دهه 70 نیز به جهانیان ثابت کرد و تشخیص داد که انقلاب اسلامی قدرت بازدارندگی دارد.

سردار فدوی تصریح کرد: قدرت بازدارندگی یعنی دشمن از آمریکا، شیطان بزرگ تا اشرار کوچک، باید بفهمند که اگر بخواهند علیه انقلاب اقدام سیستماتیک و خشن داشته باشند، ضررشان بیشتر از منفعت است. که پیروز خواهند شد، به همین دلیل بعد از 34 سال دفاع مقدس هیچکس جرات تیراندازی به ایران را نداشت.

سردار فدوی همچنین به مرحله سوم اشاره کرد و گفت: قدرت اقدام اولیه بالاتر از بازدارندگی است و دشمنان انقلاب اسلامی قبول دارند که ما در این مرحله هستیم و باید به دنبال قدرت بازدارندگی باشند تا در مقابل آنها اقدام نکنیم. .


4d78a1b7 8492 4c03 a82f c1d195ecf90b خبر خاکستری

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بالاترین مقام های شیطان بزرگ آمریکا به این امر اعتراف کرده اند و در صورت ناچاری این اعترافات را می کنند.

وی ادامه داد: ائمه انقلاب به ما این بصیرت و علم دادند که به احکام قرآن عمل کنیم و وظایفی را که خداوند برای بندگان مقرر کرده انجام دهیم و نگران نتیجه نباشیم زیرا نتیجه را خداوند تعیین می کند.

سردار فدوی بیان کرد: اگر امروز مشکلاتی در کشور وجود دارد به این دلیل است که در جنگ سخت طبق قوانین عمل کردیم اما در جنگ نرم و جنگ اقتصادی بر اساس قوانین عمل نکردیم.

وی ادامه داد: اینکه دشمن در چه لحظه ای چه بدی می کند مهم نیست بلکه مهم این است که ما در میدان هستیم.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: امروز یکی از روزهای تجلی شور و طوفان است که یاران انقلاب اسلامی و رزمندگان آنقدر در این تنگه راهپیمایی و خروش کردند که یاد تنگه ای افتادند که خداوند وعده داده بود برای اهل جهنم باشد. .


همه دنیا به قدرت و اقتدار انقلاب اسلامی پی می برند

وی تصریح کرد: اکنون همه دنیا به قدرت و اقتدار انقلاب اسلامی پی برده اند، این به دلیل آن است که بندگان خدا بر اساس آیات احکام عمل می کنند، باید از این الگو بیاموزیم که وعده خداوند در همه عرصه ها صادق است و وجود دارد. ما باید مطابق گفته های خداوند عمل کنیم و مطمئن باشیم که خداوند بهترین نتیجه را خواهد داشت و برای غلبه بر مشکلاتی که امروز با آن روبرو هستیم دیر نیست.

سردار فدوی گفت: مشکل برای کسانی است که باور نمی کنند با فداکاری در کار سخت موفق بوده ایم و در غیر سخت کوشی با سخت کوشی در راس اقتصاد قرار خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: خدا را شکر دولت آقای رایضی بر اساس انقلاب اسلامی مصمم است رئیس جمهور شود نه بر اساس روال دیگر. او می خواهد رئیس جمهور شود با امید به خدا و دین اسلام و دستورات الهی نه بر اساس دستورات دیگر.

سردار فدوی گفت: باید مصمم باشیم که در همه امور به دستور خداوند به برکت انقلاب اسلامی، ائمه اطهار انقلاب اسلامی، خون شهدا و وعده های خدا که حق است عمل کنیم. که مربوط به بندگان خداست، پس دیگر نگران امور و مشکلات امروزی نباشیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در نسل های مختلف به خوبی ثابت کرده ایم که انتقال یک نسل از نسل های اول انقلاب به نسل های بعدی به بهترین شکل انجام شده است، نه فقط در دهه 60 که همه اتفاقات قبل از انقلاب، پیروزی انقلاب بود و جنگ تحمیلی را دیده بودند، اما کسانی که هیچ کدام از این اتفاقات را ندیده بودند، اما در دهه 90 که لازم بود آمدند. مثل همان بزرگان و شهدا و جنگیدن با داعش و این در بهترین حالت انتقال نسل است.

وی ادامه داد: آرزوی دشمنان ما که فکر می کنند با فضای مجازی و شرایطی که از نظر ارتباطی ایجاد کرده، می توانند آنقدر در ذهن نسل های بعدی انقلاب اسلامی تاثیر بگذارند که مانند گذشته عمل نکنند. اما جوانانی که حتی سالها بعد از جنگ به دنیا آمدند، در خان طوفان، زینبی دمش و دیگران به زیبایی عمل کردند و عظمت آفریدند.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: رزمندگانی که بارها آمریکایی ها را از ابتدای سال 66 تا امروز در دریا که شیاطین آمریکایی و انگلیسی قصد تهاجم به کشور را داشتند به زانو درآوردند.

وی گفت: موضوعی که مشخص شد در شب اعلام برجام بود و خداوند تصمیم ما را گرفت چرا که بعد از اعلام برجام می خواستند به ما آسیب زیادی وارد کنند و دیروز یکی از آنها اعتراف کرد که قصد داشته اند یک برجام بگذارند. کلاه بر سر بندگانمان است و خداوند به خاطر مذاکرات احمقانه و سست مشتی مردی که خود را متخصص جلوه می دهند، در حالی که بی تجربه ترین مردان بودند و کلاه بر سرشان می گذاشتند، ما را در برابر دنیا شکست نداد. .

سردار فدوی تصریح کرد: تنها سلاحی که با آن شناور به دو شناور آمریکایی حمله کرد کلاشینکف بود، اما خداوند پشتیبان آن بود که عظمت و عظمت پاسدار آنقدر در آنها متجلی شد که همه به زانو در آمدند و نقشه هایی که طراحی کردند روز بعد برای خنثی کردن برجام.

وی خاطرنشان کرد: مردم ما بارها تجربه کرده اند، بنابراین نباید فریب سفیهان دنیا را بخورند که فقط دنیا را می بینند و به خدا اعتقاد ندارند.

سردار فدوی گفت: مردم ما باید هوشیار باشند چرا که در بحبوحه جنگ هستیم و از آنجایی که دشمن می داند در جنگ سخت نمی تواند پیروز شود، از طرح های دیگری استفاده کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید