مرگ ناگهانی بازیگر و مدل جوان سینما/عکس

مرگ ناگهانی بازیگر و مدل جوان سینما/عکس

چارلبی دین کریک در 5 فوریه 1990 در کیپ تاون به دنیا آمد.

دین در کیپ تاون در خانواده یوهان و جوآن کریک به دنیا آمد و بزرگ شد. او مدلینگ را از شش سالگی شروع کرد و در تبلیغات و کاتالوگ ها ظاهر شد. او زمانی که 12 ساله بود با مدیریت مدل آلفا قرارداد بست و از 14 سالگی در خانه آموزش دید. او بین کیپ تاون، جایی که در مدرسه تئاتر واترفرانت تحصیل کرد، و مکان هایی مانند توکیو، نیویورک و لندن برای حرفه خود رفت و آمد می کند.

در اکتبر 2008، دین و مدل همکار اشتون اشنهاژ از یک تصادف رانندگی جان سالم به در بردند. او در بیمارستان میلنرتون مدی-کلینیک بستری شد. پس از تصادف، کار خود را متوقف کرد.

در سال 2010، دین اولین بازیگری خود را در اقتباس سینمایی از اسپاد در نقش آماندا انجام داد، نقشی که او در دنباله‌ی Spud 2: The Madness Continues تکرار کرد. او در سال 2017 در فیلم‌های «نخواب» و «مصاحبه با خدا» در سال 2018 بازی کرد. در همان سال برای او به عنوان Sionid انتخاب شد، شخصیتی که در دو فصل از سریال Black Lightning در دنیای دی‌سی بازی کرد. در فوریه 2020، اعلام شد که دین به گروه بازیگران سه گانه غم روبن اوستلوند پیوسته است.

دین نقش شخصیتی به نام یایا را در فیلم مثلث غم بازی می کند که با مهمانان دیگر به یک قایق تفریحی دعوت شده و مجموعه ای از اتفاقات هیجان انگیز را تجربه می کند.

دین با مدل آفریقای جنوبی لوک ولکر نامزد کرده بود. او در 29 آگوست 2022 در نیویورک در سن 32 سالگی بر اثر یک بیماری ناگهانی درگذشت.

دیدگاهتان را بنویسید