مزایای کارت اعتباری برای معلمان

ساعت: 09:11
تاریخ انتشار: 1300/08/17
کد خبر: 1782500

ضیاءله اعزازی به تشریح مزایای کارت اعتباری برای فرهنگیان کشور پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ضیاءالله اعزازی در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز، درباره مزایای کارت اعتباری برای معلمان گفت: جامعه فرهنگی کشور و معلمان جامعه بزرگ و بزرگی هستند که بیشتر آنها با مشکلات مالی و معیشتی و شرایط معیشتی مواجه هستند. تسهیلات ویژه ای در اختیار آنها قرار دهد.

وی گفت: آموزش و پرورش باید شرایط و اعتبارات ویژه ای را برای حمایت از معیشت معلمان فراهم کند که یکی از آنها صدور کارت اعتباری است. در این راستا آموزش و پرورش با همکاری دوجانبه و توافق با بانک ها می تواند کارت اعتباری صادر و در اختیار معلمان قرار دهد تا با این کارت ها وام خریداری کنند.

نماینده سابق مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: گرانی کمر معلمان را شکسته است. اضافه کاری به معلمان تمام وقت پرداخت نمی شود و حقوق آنها یک ماه کامل را شامل می شود. بنابراین در صورت ارائه کارت اعتباری به معلمان با مزایای ویژه، امیدواریم حداقل نیازهای نگهداری آنها را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه نحوه توزیع کارت های اعتباری و نوع خدمات ارائه شده به مردم در قالب این کارت ها باید جذاب و متناسب با کار و درآمد افراد باشد، به عنوان مثال: کارت های اعتباری باید بر اساس درآمد و موقعیت افراد شخصی که حقوقش چهار میلیون تن در ماه است و کارگر است باید متناسب با درآمدش کارت اعتباری بگیرد تا بتواند اقساط را پرداخت کند یا اینکه خدمات کارت اعتباری از خرید کالا بیشتر باشد. به عبارت دیگر، علاوه بر خرید کالا، باید از کارت اعتباری در هتل ها، رستوران ها و سایر مناطق استفاده شود تا قدرت خرید فرهنگیان افزایش یابد و سایر بخش های اقتصادی کشور از آن بهره مند شوند.

اعزازی گفت: متاسفانه به دلیل سهل انگاری کارت های اعتباری مشخص نیست. در صورتی که این کارت ها می تواند به معیشت و اقتصاد کشور کمک کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید