مسئولان باید با نظارت بر بازار از افزایش بی مورد قیمت ها جلوگیری کنند


ساعت: 15:42
تاریخ انتشار: 1401/06/18
کد خبر: 1896197

امام جماعت شهرستان بنجار گفت: در موضوع گرانی و تورم افسارگسیخته مسئولان باید نظارت دقیق تری داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، حجت الاسلام والمسلمین محمود حیدری پارسا خطیب نماز جمعه شهرستان بنجار در خطبه های این هفته پس از امر به معروف و نهی از منکر، بحث هایی پیرامون تقوا و تقوا مطرح شد. وی بر رعایت آن، ترس از خدا و مراقبت از خدا به اعمال و رفتار تاکید کرد و تصریح کرد: یاران امام زمان دارای ویژگی های خاصی هستند، زرق و برق دنیا چشمشان را نمی گیرد و جذابیت دنیا دلشان را نمی لرزاند. هیچ اثری در آنها نداشته باشد، بندگان خدا محبوب باشند، پنهان کاری و کتمان عیوب مردم و صداقت از نشانه های یاران امام است.

خطیب نماز جمعه شهرستان بنجار در ادامه به ایام اربعین و اعزام زائران به پیاده روی اربعین اشاره کرد و افزود: قطعا توفیق همه است که در این ایام حرم شش ضلعی اباعبدالله الحسین علیه السلام. با قافله اسیران و امام سجاد علیه السلام، حضرت زینب علیها السلام و جابر بن عبدالله انصاری به زیارت آن حضرت می آیند و مردمی که از کاروان اربعین باقی مانده اند در روایت امام باقر علیه السلام می گویند. بر او که نیت مؤمن خیر است، اگر در ایام اربعین به زیارت امام حسین علیه السلام اجازه داده شود، خداوند ثواب او را می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری پارسا با اشاره به بیان مطالبات نماینده محترم فقیه در استان، ادامه داد: انگ فرهنگی و اختلاط زن و مرد در ورزشگاه ها و رعایت نکردن حجاب و عفاف در ملاء عام. اماکن یکی از خواسته ها و دغدغه های مذهبی هاست که واقعا ناراحت کننده است.

وی خاطرنشان کرد: همه نهادهای ذیربط و عموم مردم باید به تعهدات شرعی و قانونی خود عمل کنند و وضعیت حجاب و عفاف در حکومت اسلامی ارتقاء یابد و از ترویج فرهنگ غربی جلوگیری شود.

رئیس مجلس امروز جمعه با اشاره به موضوع گرانی و تورم افسارگسیخته گفت: در بحث گرانی و تورم باید نظارت دقیق تری بر قیمت ها به ویژه قیمت گوشت سفید و قرمز داشت و پس از مشورت با مسئولان قول مساعد داد. بیایید قدرت خرید مردم را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید