مسئولیت ویژه استاد آزمون در قبال مادرش!

مسئولیت ویژه استاد آزمون در قبال مادرش!

او سال گذشته برای حمایت از ورزش بانوان گنبد، زادگاه سردار آزمون، ستاره ایرانی تیم فوتبال بایرلورکوزن، تصمیم به خرید امتیاز برای تیم دسته اول والیبال بانوان گرفت و برای اولین سال هدایت این تیم را هدف گرفت. مسابقات سوپرلیگ والیبال بانوان را بیاورید. این آزمون در اولین قدمی که در اختیار داشت با موفقیت همراه بود و والیبالیست ها به صعود غیرمنتظره ای دست یافتند و با غافلگیری راهی مسابقات سوپرلیگ بانوان والیبال ایران شدند.

نامی را با الهام از یک اسب معروف انتخاب کنید
سردار آزمون که علاقه زیادی به اسب و ورزش سوارکاری دارد، یکی از گران قیمت ترین اسب های دنیا را در سال های اخیر خرید و نام اسب خود را «سریک» به معنای چابک گذاشت. آزمون که مبلغی باورنکردنی 300 هزار دلار برای خرید اسبش پرداخت کرده بود، حالا با الهام از نام او و اهمیت ویژه اش برای تیم والیبال بانوان، نام «سریک» را برای تیم والیبال بانوان گنبد انتخاب کرده است.

مسئولیت ویژه سردار در قبال مادرش!
ستاره تیم ملی فوتبال ایران مسئولیت هدایت تیم والیبال بانوان خود را به مادرش سپرد تا از نزدیک مدیریت این تیم را در گنبد زیر نظر داشته باشد. آزمون که به تازگی به فوتبال آلمان روی آورده، تیمش را از راه دور مدیریت می کند و هدفش تنها حمایت از رشد و اعتلای ورزش بانوان گنبد است، از این رو سعی کرد مادرش را به عنوان یکی از مدیران برتر والیبال خود انتخاب کند. تیم از اخبار و اطلاعات دقیق تیم او آگاه باشید.

بمب افکن ها به سبک سردار آزمون
تیم والیبال بانوان سریک گنبد خود را برای حضور در سوپرلیگ والیبال بانوان آماده می کند و اعضای تیم به سرپرستی سردار آزمون امیدوارند در دومین سال حضور خود در والیبال پس از قهرمانی در لیگ، عنوان بالاترین سطح والیبال بانوان را کسب کنند. لیگ والیبال و رفتن به مسابقات آسیایی.

سردار آزمون بودجه خوبی برای ساخت تیمی قدرتمند خرج کرد و گنبدی ها در اولین قدم دو ستاره ملی پوش والیبال بانوان ایران را به خدمت گرفتند و مهسا صابری و شبنم علیهانی دو خرید اول سریک برای سوپرلیگ والیبال بانوان ایران بودند. آزمون امیدوار است بتواند به اولین بازیکن مالک تاریخ ورزش ایران تبدیل شود که علاوه بر موفقیت در فوتبال به عنوان بازیکن، قهرمانی والیبال را نیز با لباس مالک و به دلیل خریدهای پر سر و صدای آزمون در سوپرلیگ والیبال بانوان تجربه کرد. برای او دست نیافتنی نیست

دیدگاهتان را بنویسید