مسئول سازمان پشتیبانی: درج قیمت خودرو در سایت ها بلامانع است

مسئول سازمان پشتیبانی: درج قیمت خودرو در سایت ها بلامانع است

سرپرست معاونت بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان پشتیبانی از بلامانع بودن انتشار قیمت خودرو در سایت ها خبر داد و از تغییر نحوه انتشار قیمت خودرو در سایت های معاملاتی خودرو خبر داد.

نقوی معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان تعمیر و نگهداری از ممنوعیت درج قیمت خودرو در سایت های معاملات خودرو خبر داد و گفت: فقط نحوه اجرا تغییر کرده است.

وی افزود: در اطلاعیه سازمان تعمیر و نگهداری آمده است که قیمت خودروهای صفر باید متناسب با قیمت درج شده در سایت اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران باشد و بالاتر از این قیمت ها نباشد.

به گزارش تسنیم، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان روز گذشته پیامی به شرح زیر منتشر کرد:

وی افزود: با توجه به نوسانات بازار خودرو و افزایش قیمت حاشیه بازار نسبت به درب کارخانه و اقدام برخی سودجویان در قیمت گذاری برای ایجاد بازارهای کاذب در خرید و فروش خودرو و بهره برداری از التهابات ایجاد شده و با توجه به هماهنگی های انجام شده با اتحادیه فروشندگان خودرو تهران و صاحبان نمایشگاه موظفند قیمت روز بازار خودروهای صفر کیلومتر کشور را در سایت انجمن به نشانی www. uead.ir تا اطلاع ثانوی خودروهای تولید داخل با صفر کیلومتر از سقف آخرین قیمت بارگذاری شده در سایت اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو تهران تجاوز نمی کنند.

«در عین حال آگهی فروش سایر خودروها اعم از کارکرده و صفر که قیمت آنها در سایت اتحادیه بارگذاری نشده است، به صورت توافقی و بدون درج قیمت منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید