مسابقات کشتی جام تختی یک طرفه نیست/ کادرفنی تیم ملی غایبان را تعیین می کند


ساعت: 12:01
تاریخ انتشار: 1401/03/19
کد خبر: 1854664

در غیاب برخی کشورها، هیچ چیزی از ارزش فنی مسابقات کاسته نشده است.

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: رقابت های کشتی جام تهتی کمی نزدیک است و تاکنون شاهد برگزاری مسابقات یک طرفه نبوده ایم.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ محمدابراهیم امامی درباره برگزاری مسابقات کشتی جام تختی تنکابن با حضور تماشاگران گفت: از دیدن تماشاگران در سالن مسابقات بسیار خوشحالم زیرا زمانی که مسابقات تماشاگر داشته باشد هیجان خاص خود را خواهد داشت و حساسیت مسابقات را افزایش می دهد. امروز شاهد حضور منظم تماشاگران در سالن هستیم.

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: ارمنستان دو تیم به این مسابقات آورده است و گرجستان با 15 کشتی گیر که از کشتی گیران خوبی هستند در این جام حضور دارد. صندوق های کشتی ما نیز به جز 9 مدال آور جهان و طلای آسیا در جام تختی می جنگند. در واقع رقابت ها کمی نزدیک است و تاکنون شاهد رقابت یک طرفه نبوده ایم و احساس من این است که با توافق داوران در این زمینه مشکلی نداشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر دعوا نباشد تکلیف چیست، گفت: خوشبختانه کمیته فنی فدراسیون، سرمربی، مربیان و مدیران تیم ملی در سالن حضور دارند و موضع آنها این است که نظاره گر هستند. . با توجه به شرایط هر وزنی چه حضور یا نه، کمیته فنی بر اساس هر وزن تصمیم می گیرد که چه کاری انجام دهد، کمیته فنی نیز در مورد غایبان تصمیم می گیرد، زیرا شرایط در هر وزن متفاوت است و غایبان باید نتیجه گیری کنند و وزنه بزنند. عذرخواهی از کسانی که دلیل را متوجه نشدند در نهایت کمیته فنی تصمیم می گیرد.

عیامی با بیان اینکه جام تختی از سطح خود دور شده و چرا کشورهای بیشتری به این مسابقات نیامده اند، تصریح کرد: با توجه به مشغله های اتحادیه جهانی کشتی، شاهد برگزاری مسابقات در تمام نقاط جهان به صورت همزمان یا در چارچوب هستیم. موارد دیگری مانند مسابقات رنکینگ آتی وجود خواهد داشت، فشرده بودن اتحادیه و اینکه کشورهای صاحب سبک در تلاش برای رسیدن به این مسابقات هستند، باعث شده تعداد کشورها کاهش یابد، اما یک بار 2 تیم کامل یا تعدادی از نوع 3 تیم هایی در جام تختی شرکت می کنند، یعنی در روزهای اخیر آمده اند تسلیم شوند که دلیل آن را خودشان باید بخواهند.

یکی از اعضای هیئت داوران مسابقات در پایان گفت: سطح کیفی جام تختی را می بینم. اتریش با چند رزمنده شرکت خواهد کرد، احتمالا آذربایجان حضور خواهد داشت و به ما اطلاع داده شد. انتظار داشتیم آنها در مسابقات ما شرکت کنند اما نبود آنها از ارزش فنی مسابقات جام تختی کم نکرد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید