باید فکر تختی را در تمام طول سال به کار بگیریم/ آن زمان فضای مجازی وجود نداشت که نمایش تختی در آن کار کند.

ساعت: 10:29
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798131

مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: جهان پهلوان دلی برای مردم کار می کرد و در آن زمان فضای مجازی برای تئاتر وجود نداشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، 15 دی ماه مصادف با پنجاه و چهارمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تهتی است، مردی که شخصیت و منش ورزشی او مورد احترام جامعه ورزش ایران و حتی جهان است.

محسن کاوه، مدیر فنی تیم های ملی کشتی کشورمان در گفتگو با دنیای کشتی گیران تهتی گفت: این موضوع باعث افتخار جامعه کشتی است که تهتی یک الگوی ورزشی خوب برای ایران و بسیاری از کشورهای جهان است و دنیا تاکتی پهلوان را می شناسد. جامعه کشتی گیر.”

وی افزود: ابتدا باید دید چرا جهان پهلوان تهتی اینقدر دور مانده است؟ خلاصه به نظرم دنیای پهلوان تهتی نمایشی بود نه نمایشی. اگر روزی در بحث بویین زهرا رفت برای جمع آوری کمک های مردمی و الان دائمی است، به خاطر این است که کارش نمایشی نبوده یا اگر حقوقش را به فقیری داده، کار دلی هم بوده و شده است. دائمی

کیو اضافه کرد: آن روزها دوربین، حافظه و فضای مجازی چندان زیاد نبود، اما این موضوع تا کنون باقی مانده است و من و کل جامعه ورزش به ویژه کشتی گیران باید به جایگاه قهرمان جهان به عنوان یک قهرمان واقعی توجه ویژه داشته باشیم. یک انسان فداکار و یک شخصیت حقوقی که یک اسطوره در مبارزه بود.

این پیشکسوت کشتی در پایان گفت: لازم نیست همیشه در 26 دی ماه جهان پهلوان تهتی را به یاد بیاوریم، بلکه باید افکار او را در طول سال نشان دهیم زیرا همین بچه ها با دیدن آن افکار و آرمان های او می توانند سر راه او باشند. آنچه مشخص بود احترام خاصی برای مردم قائل بود و تفاوت تهتی با ورزشکاران زمانش این بود که مثل مردم بود، چقدر کارش خوب بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید