مساحت نواحی صنعتی لرستان افزایش می یابد / ایجاد ملک شماره 4 در خرم آباد


ساعت: 16:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۷
کد خبر: 1904505

زاویه با بیان اینکه وسعت نواحی صنعتی لرستان افزایش می یابد، گفت: ساخت منطقه صنعتی شماره 4 خرم آباد باید آغاز شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک، فرهاد زاویه ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان در خصوص جلسه بررسی و پیگیری وضعیت شهرهای صنعتی استان لرستان که در دفتر رسولیان معاون وزیر کشور برگزار شد، گفت: وی گفت: بررسی و پیگیری ساماندهی فضای شهرهای صنعتی استان لرستان از مهمترین موضوعات مطرح شده در جلسه مذکور بود.

وی وسعت نواحی صنعتی لرستان را نزدیک به یک هزار و 660 هکتار عنوان کرد و افزود: این میزان کمتر از میانگین استان های همجوار است که به عنوان درخواست در جلسه با معاون امنیتی وزیر کشور پیگیری شد.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه ساماندهی و توسعه نواحی صنعتی یکی از مهمترین عوامل رشد اقتصادی در لرستان است، گفت: توزیع زمین، تامین زیرساخت ها و سرمایه گذاری برای احداث نواحی صنعتی از مهمترین عوامل محسوب می شود. برای توسعه صنعت استان

وی بیان کرد: در جلسه ای که با حضور رسولیان معاون صمت برگزار شد، بحث وسعت شهرهای صنعتی لرستان مطرح و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد.

زاویه گفت: بر اساس گزارش ارائه شده از وضعیت شهرهای صنعتی استان لرستان در بحث ساماندهی شهرک صنعتی بروجرد و احداث ساختمان گمرک آن، قول آزادسازی 90 میلیارد تومان در قالب تسهیلات و کمک داده شد. از وزارت صمت .

وی تصریح کرد: 67 میلیارد تومان از منابع استانی برای تکمیل شرکت شهرک صنعتی لرستان اختصاص می یابد تا بخشی از مشکلات این مجموعه مرتفع شود.

استاندار لرستان تصریح کرد: به منظور افزایش مساحت نواحی صنعتی استان، قرار است حدود 70 هکتار زمین خریداری و در اختیار شرکت شهرک صنعتی قرار گیرد، بنابراین شهرک صنعتی شماره 3 بروجرد و منطقه صنعتی شماره 3 خرم آباد 30 هکتار از اراضی توسعه می یابد.

وی افزود: همچنین مقرر شد ساخت شهرک صنعتی شماره 4 خرم آباد شامل منطقه ویژه اقتصادی آغاز شود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید