مشارکت 140 گروه جهادی چگنی در اعمال قدرت توسط گروه های جهادی

ساعت: 08:47
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1785910

سرهنگ علیزاده بازگیر گفت: رزمایش اقتدار گروه های جهادی به مناسبت هفته بسیج با حضور 140 گروه جهادی در چگنی در حال برگزاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ پاسدار محمد علیزاده بازگیر در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک با تبریک آغاز هفته بسیج گفت: بسیج از روز اول تا امروز خدمات زیادی ارائه کرده است و هر زمانی که کشور با مشکل یا چالشی مواجه شود بسیج به صورت خودجوش خواهد بود. در خط اول. «اینها مشکلات هستند.

وی افزود: رزمایش اقتدار گروه های جهادی همزمان با اولین روز از هفته بسیج در شهرک چگنی آغاز شد و تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه چگنی گفت: در این رزمایش 140 گروه جهادی در عرصه های فرهنگی، عمرانی، اجتماعی، آموزشی، بهداشتی و دامپزشکی در مناطق پاکسازی شده سه شهرستان شاهیوند، ویزیان و دره به مردم خدمت رسانی می کنند.

وی تصریح کرد: ساخت خانه برای نیازمندان، بازدید از مناطق فقیرنشین، اجرای برنامه های فرهنگی از جمله توزیع بروشور سبک زندگی بسیجی، مسابقه پیامکی، خدمات دامپزشکی، توزیع دارو، توزیع کمک در سطح شهر و شهرستان های سراب دوره، شاهیوند و ویزیان از جمله موارد زیر است. برنامه های این تمرین

علیزاده بازگیر گفت: هدف از برگزاری این رزمایش خدمات رسانی به مناطق کم برخوردار است که همواره عنوان فعالیت های بسیج بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید