مشاغل خانوادگی در شهرداری اقبالیه لغو شد


ساعت: 11:28
تاریخ انتشار: 1301/07/30
کد خبر: 1904969

مهدی سراندونی گفت: یکی از اعضای شورای شهر اقبالیه زمینه اخراج ناعادلانه تعدادی از کارگران را فراهم کرد و با وجود اینکه این افراد با وی فامیل بودند، افراد را به جای آنها استخدام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین; اخیرا خبری در شبکه های اجتماعی مبنی بر اخراج چند کارگر و استخدام اعضای خانواده در شهرداری اقبالیه منتشر شده است. با توجه به گستردگی برخی از این تخلفات، پرندونی معاون عمرانی استاندار قزوین در نشستی با اعضای شورای شهر و شهردار اقبالیه به این موضوع واکنش نشان داد و خواستار انصراف و بازگشت کارگران اخراجی شد. مهلت 48 ساعت



رجانی اخیرا با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود ضمن افشای این تخلف، از نظارت (غیر) منعطف شوراهای شهر و روستا خبر داد و تاکید کرد: دولت در همکاری با متخلفان به حقوق مردم مسموم و مماشات نخواهد کرد.

e427279d bd53 4e6d a5cd 43dfe19bc203 خبر خاکستری

خبرنگار صبح قزوین برای پیگیری نتایج رسیدگی به تخلفات شورا و شهرداری اقبالیه به سراندونی رفت.

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: در شهرداری اقبالیه شاهد مشکلاتی بودیم که یکی از اعضای شورای آن شهر اقدام به اخراج تعدادی از کارگران کرد و به جای آن افرادی را استخدام کرد که البته این افراد مربوط به وی بودند.

رجانی با تاکید بر اینکه اخراج این کارگران به صورت ناعادلانه انجام شده است، تصریح کرد: این عضو شورای شهرداری نیز در شهرداری این شهر مسئولیت داشته و زمینه را برای این جابجایی ها فراهم کرده است.

وی افزود: این جابجایی ها با فامیل بوده و در جلسه ای تذکرات جدی برای برخورد داده شد.

این مسئول ادامه داد: مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین جلساتی داشت که موضوعات به صورت جداگانه مطرح و صحت این تخلف مشخص شد.

معاون استاندار قزوین گفت: نقل و انتقالات اخیر در شهرداری اقبالیه لغو شد و هم اکنون اخراجی ها به سرکار خود بازگشتند و افراد جدید نیز اخراج شدند ضمن اینکه مسئولیت این عضو شورای شهر نیز در این شهرداری لغو شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید