رابطه خانوادگی با «نخست وزیر رژیم پهلوی» ارتش بلژیک را لغو کرد!

تیم ملی فوتبال بانوان ایران که قرار بود اردوی ده روزه در کمپ باشگاه شارلوا بلژیک برگزار کند، به دلیل حواشی ایجاد شده مجبور به برگزاری اردو در ایران شد چرا که باشگاه شارلوا از همکاری با فدراسیون فوتبال انصراف داد.

اما چه چیزی وجود دارد و چرا کمپ رایگان و بی نظیر استفاده از این کمپ باشگاهی به یکباره لغو شد؟

خردادماه امسال شهاب الدین عزیزی هادم، رئیس فدراسیون فوتبال ایران در این تماس تلفنی با اشاره به حضور مهدی بیات به عنوان یک ایرانی در راس فوتبال بلژیک، این مراسم را افتخاری برای فوتبال ایران توصیف کرد و تماس گرفت. برای همکاری مشترک بین دو فدراسیون.

مهدی بیات رئیس فدراسیون فوتبال بلژیک در این تماس تلفنی با تبریک انتخاب عزیزی هادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران، آمادگی خود را برای همکاری با فدراسیون کشورمان اعلام کرد و تاکید کرد بلژیک با جمعیت 11 میلیونی کشوری پرجمعیت است. . مانند چین خدمات ارائه می کند و آماده ارائه آن خدمات به فوتبال ایران است. رئیس فدراسیون فوتبال بلژیک گفت: آماده بازی رو در رو بین دو کشور هستیم. همچنین در ادامه این گفتگوی تلفنی پیرامون تبادل دانش و ارتقای دانش در سطح ملی و باشگاهی صحبت شد.

شهاب الدین عزیزی هادم در 26 مهرماه از توافق نهایی فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه شارلوت برای میزبانی تیم ملی فوتبال بانوان در کشور و اردوی ده روزه باشگاهی خبر داد: «پس از جلسه مشترک با مهدی بیات، مدیر باشگاه همکاری با ظرفیت های موجود برای توسعه فوتبال در زمینه تمرینات، مسابقات تدارکاتی. برهمین اساس مقرر شد تیم ملی فوتبال بانوان برای برگزاری اردوی ده روزه و انجام دو بازی دوستانه با تیم باشگاهی شارلوا به بلژیک سفر کند و میهمان این تیم باشد.

اما ناگهان همه چیز به هم ریخت. گلایه احمد راستین نماینده مجلس شورای اسلامی در قالب درخواست احضار وزیر به مجلس و پیش از این با حضور سه رئیس فدراسیون والیبال، کشتی و فوتبال در جلسه بررسی وضعیت ورزش و امکان توقف ورزش ایران محل اقامت وزارت ورزش.

مرتضی گلی بیات نخست وزیر و وزیر دارایی و رئیس شرکت ملی نفت ایران در چهار دهه اول 1300 و خواهرزاده دکتر مصدک است. نوه های او سال ها در فوتبال بلژیک فعال بودند و مهدی گلیبات در سال های اخیر ریاست فدراسیون فوتبال بلژیک و برترین تیم فوتبال جهان را برعهده داشته است. البته این خانواده سه دهه است که مالک باشگاه شارلوا هستند.

جالب اینجاست که آنها از دهه 90 بسیاری از بازیکنان سرشناس ایرانی را با خود به بلژیک برده اند و بازیکنان زیادی در تیم های ملی ایران در تمام این سال ها در این تیم حضور داشته اند و حالا علی گلی زاده در تیم مردان حضور دارد. همسر فرمانی و ع. ملی پوش بانوان ایران در این باشگاه بازی می کنند.

در هر صورت با حواشی ایجاد شده، شارلوا کنار رفت تا یکی از بهترین موقعیت ها را برای تیم ملی بانوان ایران در آستانه جام ملت های آسیا بگیرد و حالا فدراسیون فوتبال خانگی باید اردوی داخلی برای این تیم تشکیل دهد. دادن.

دیدگاهتان را بنویسید