مشاور سئو حرفه ای کیست؟

به نقل از سایت شهرخوان:

اگر طالب پیشرفت و بیشتر دیده شدن در کسب و کار اینترنتی خود هستید، سئو از ملزومات کار شماست. در هر مرحله‌ای که باشید یک مشاور سئو می‌توانید به سئوی سایت شما سرعت ببخشد؛ اگر هنوز سئوی وب‌سایت خود را شروع نکرده‌اید مشاور می‌تواند به خوبی شما را راهنمایی کند که چه اقداماتی را در اولویت قرار دهید و چگونه عمل کنید، اگر مدتی است که سئوی وب‌سایت خود را انجام می‌دهید و به هر دلیلی به نتیجه‌ای که انتظارش را داشتید نرسیده‌اید مشاور سئو می‌تواند روش‌های سئوی شما را بررسی و اصلاح کند.

با ما همراه باشید تا به پاسخ این سؤال که “مشاور سئو کیست و چه وظایفی دارد” پاسخی جامع دهیم.

مشاور سئو کیست؟

مانند هر مشاور دیگری، مشاور سئو به فردی گفته می‌شود که تخصص و مهارت بالایی در زمینه سئو دارد و می‌تواند بابت مشکلات شما راهکارهایی ارائه دهد. در انتخاب مشاور سئو باید توجه داشته باشید که مشاور از شما یا فرد و یا تیمی که سئوی وب‌سایت شما را انجام می‌دهد اطلاعات و تجربه بیشتری داشته باشد.

مشاور سئو نمی‌تواند پس از دریافت اطلاعات لازم از شما، به سرعت راهکار مورد نیاز شما را ارائه دهد بلکه باید طی چند روز وضعیت سایت شما را بررسی کند سپس مشاوره لازم را ارائه دهد. مدت زمانی که لازم است تا مشاور پاسخ شما را بدهد بسته به وضعیت سایت شما (اینکه سایت کوچک باشد یا بزرگ)، وضعیت رقبای شما (تعداد رقبا و میزان رقابت) و زمان خود مشاور و پروژه‌های دیگری که دارد بستگی دارد. البته این زمان به میزان کاری که مشاور دارد هم بستگی دارد؛ یعنی ممکن است بخواهید وب‌سایت شما از نظر سئوی داخلی بررسی شود یا بخواهید به طور کلی بررسی شود. طبیعی است که در حالت دوم مشاور به زمان بیشتری برای بررسی سایت شما نیاز خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید