مشکلات همیشه ما را عذاب داده اند / دلیلی برای راحت کردن بازی وجود ندارد

ساعت: 20:40
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784603

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: سعی می کنم بیشتر در اختیار تیم باشم و در عین حال ساده تر از آن هستم که خودم را مطرح کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وحید امیری در نشست خبری پیش از بازی ایران و سوریه اظهار داشت: خدا را شکر شرایط در تیم بسیار خوب است و امتیازاتی که در دیدارهای گذشته گرفتیم به تیم اعتماد به نفس خوبی داد.

وی افزود: این دلیل نمی شود که بازی فردا را به راحتی قبول کنیم و خدای ناکرده نمی خواهیم به میدان برویم. ما همیشه بازی‌های سختی مقابل تیم سوریه انجام داده‌ایم و مطمئناً فردا بازی سختی خواهیم داشت.»

امیری تاکید کرد: در چند روز اخیر تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم و به خودمان ایمان داریم که فردا یک مسابقه عادی بدون حاشیه و فوتبالی ارائه خواهیم داد که می تواند ما را به جام جهانی نزدیک کند.

هافبک تیم ملی درباره اینکه در طول بازی می تواند چندین بار پست خود را تغییر دهد و اینکه چقدر طول می کشد تا شرایط خوبی را در این پست پیدا کند، گفت: این را به خودم واگذار کردم تا به راحتی با این مشکل کنار بیایم. می‌خواهم خودم را به چالش بکشم و می‌توانم خیلی راحت با آن کنار بیایم. در این چند سال پست های زیادی را تغییر دادم و در پست های مختلف بازی کردم، اما هنوز تمرکزم مانع از تکلیف هر پست نمی شود. در عین حال سعی می کنم بیشتر از اینکه بخواهم خودم را به نمایش بگذارم در دسترس تیم باشم.

خبرنگاری از وحید امیری درباره موضع مشترک تیم های ملی و اینکه آیا واقعا مشکل مربوط به پوشش تیم ملی است یا خیر پرسید که او در پاسخ گفت: ابتدا قول می دهم این موضوع در روند تیم ملی تاثیری نداشته باشد. گاهی اوقات در خانواده ای مشکلات و کمبودهایی وجود دارد، این مشکلات همیشه وجود داشته و هیچ زمانی نبوده که مشکلی پیش نیاید، البته من اسم آن را مشکل نمی گذارم، چون این مشکلات همیشه همراه ما بوده است.

وی ادامه داد: مشکل آنقدرها هم بزرگ نیست و من نمی خواستم در مورد آن صحبت کنم. هر چه به بازی نزدیک می شویم، باید حواشی کمتر شود. درخواست من این است که این مشکلات به بعد از بازی موکول شود. تا زمانی که تیم آرام باشد، تیم پیشرفت خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید