مشکلات کشور به دلیل دور شدن از راه امام است/ در چهل سال دوم انقلاب قله های خوشبختی را پشت سر خواهیم گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; حجت الاسلام عبدی رئیس اداره کل سپاه روح الله استان مرکزی در نشست خبری ایام الله دهه فجر گفت: ایشان در 43 سال گذشته در این مسیر قوی بوده اند و در گام دوم انقلاب حتماً به آن خواهند رسید. قله های بلند شادی و سربلندی

وی افزود: امام خمینی (ره) با شکل گیری انقلاب اسلامی برای مردم عزت و قدرت آفرید و در برابر جهانیان شکوه و عظمت و اقتدار ملت را به نمایش گذاشت و امام خمینی (ره) به دین جان بخشید و دوباره ارزش های مذهبی. احیا شد. با شکل گیری انقلاب اسلامی نه به شرق و نه غرب به معنای واقعی رسید و فاصله طبقاتی در کشور را پر کرد. این دستاوردها در دوران پهلوی از بین رفت، زیرا رژیم پهلوی برده غرب بود و ایران در دوران پهلوی در اوج وابستگی بود و برای کوچکترین امور کشور نیاز به مجوز از خارج داشت.

عبدی تصریح می کند: در دویست سال قبل از انقلاب اسلامی کشور تجزیه شد و بیش از یک میلیون از خاک جغرافیایی کشور از بین رفت و امام (ره) به معنای واقعی کلمه به استقلال و آزادی دست یافت و ملت را از بردگی نجات داد. پدر و امام راحل نقش حیاتی در دفاع از استقلال کشور داشتند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: حضرت امام (ره) در عرصه های فرهنگی، سیاسی، صنعتی، کشاورزی، اجتماعی و اقتصادی گفتمان انقلابی و دینی و دستاوردهای بزرگی را در بخش های مختلف مدیریت کردند. کشور در 43 سال گذشته برکت اندیشه امام خمینی (ره) است و اگر در برخی زمینه ها مشکلاتی وجود دارد، ناشی از دور شدن از تفکر امام راحل است که باید خلأها برطرف شود.

وی گفت: ایران در دوران پهلوی در راس اطرافیان شاه و اطرافیان قرار داشت و به جای فرهنگ سازی بر خلاف فرهنگ عمل می کردند اما انقلاب اسلامی از طریق فرهنگ درخشید. پایگاه خبری، 42 خبرگزاری، 341 روزنامه، 1272 مجله علمی، 1650 رسانه استانی و شهری، 473 رسانه منطقه ای و محلی و 1508 فعالیت رسانه ای بانوان بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه فرهنگ است و این هنر و هنر است. انقلاب فرهنگی امام خمینی (ره) به معنای واقعی کلمه انفجار نور بود.

عبدی تاکید کرد: انقلاب اسلامی در چهل سال دوم با تکیه بر بیانات گام دوم، با تکیه بر بیانات رهبری و استفاده از تجربیات گذشته قطعا قله های رفیع سعادت و سربلندی را صعود خواهد کرد.

رئیس دفتر ولی فقیه در سپاه استان گفت: تبیین جهاد از مهمترین مطالبات اخیر مقام معظم رهبری است. جهاد با رنج و سختی همراه است و هر جا که دشمن به دنبال توطئه است، بحث جهاد مطرح می شود. به همین دلیل است که امروز در همه عرصه ها نیازمند جهاد هستیم تا توضیح دهیم که نسل جوان باید از دستاوردهای انقلاب اسلامی مطلع شود، رهنمودهای درستی تنظیم شود و نیاز جهاد به استفاده از همه ظرفیت ها، دشمن شناسی، بصیرت نیاز دارد. و کارایی اقدام در خنثی سازی توطئه های دشمن.

وی گفت: انگیزه دینی و انقلابی، استقلال طلبی و حمایت مردمی از مهمترین عوامل ایجاد دستاوردهای بزرگ در 43 سال گذشته است و قطعاً این دستاوردها در دوران پهلوی که پهلوی وابسته به غرب بود، رخ نداده است.

عبدی ادامه داد: تحریف، سوء ظن، ایجاد یأس و ناامیدی، تغییر اصول و به حاشیه راندن مبانی انقلاب، کاهش حسادت دینی، نادیده گرفتن موفقیت ها و افزایش ضعف ها، نادیده گرفتن ضعف ها و شکست های دشمنان، ایجاد ناکارآمدی ها، دوقطبی شدن کشور و دیروز. – توانمندسازی اهداف دشمن در توطئه ها و شورش ها باید هوشیار باشد.

وی گفت: امروز دشمن بیش از هر زمان دیگری ناتوان و شکست خورده است، به طوری که در 43 سال گذشته در همه راهبردهای خود در برابر انقلاب با شکست های جدی مواجه شده است و امروز صدای له شدن استخوان های دشمن بیش از هر زمان دیگری به گوش می رسد.

حجت الاسلام عبدی تاکید کرد: روشنگری، تحلیل صحیح، جهاد، مقاومت فعال و توجه به منویات مقام معظم رهبری رمز عبور ملت ایران از بحران های مختلف است و این مسائل باید در گام دوم انقلاب بیشتر نمایان شود. علیرغم توطئه ها و آشوب های دشمنان در 43 سال گذشته، ایران امروز ایران قدرتمندی است و مکتب حاکم بر اسلام ناب محمدی و حمایت مردمی مهمترین عامل این قدرت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید