مشکل بزرگ جان؛ این ستاره پرسپولیس از لیست حذف شد

مشکل بزرگ جان؛  این ستاره پرسپولیس از لیست حذف شد

پرسپولیس در حالی به مصاف فجرسپاسی می رود که عیسی آل کثیر، مهاجم اصلی این تیم به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور نخواهد داشت. القطر در اوایل نیمه دوم هنگام تلاش برای گرفتن توپ از ناحیه زانو آسیب دید و خیلی زود مشخص شد که او از ناحیه رباط صلیبی آسیب دیده است.

با توجه به اینکه القطر حداقل 6 ماه از میادین دور خواهد بود، او تا تیرماه نمی تواند برای پرسپولیس بازی کند و این یعنی فصل برای او تمام شده است. یحیی گل محمدی در مورد حذف مهاجم جنوبی از لیست گفت: به نظر من عیسی وضعیت خوبی ندارد. اگر 100 درصد مطمئن باشیم که اتفاقی که افتاده، گسست کراس است، قطعاً به نیم فصل دوم نمی رسد و باید آن را از لیست حذف کنیم.

با این حساب و با حذف عیسی القطر از لیست پرسپولیس، سرخپوشان سه جای خالی در لیست بزرگسالان خواهند داشت و در صورت قطعی شدن جدایی از رادوشویچ، این صندلی به چهار صندلی افزایش می یابد.

به نظر می رسد یحیی باید برای نقل و انتقالات نیم فصل، جذب مهاجم و دروازه بان ذخیره را در اولویت قرار دهد. پیش از این نیز گفته شده بود که سرمربی سرخ ها علاقه مند به جذب یک دفاع راست و هافبک است که احتمالا به دلیل عملکرد ضعیف رضا اسدی و خالی بودن احمد نورالهی است.

البته پرسپولیس حتی با حضور عیسی قطر هم در خط حمله ضعف هایی داشت و شاید به همین دلیل یحیی دو مهاجم را در لیست خود قرار دهد. به خصوص که حامد پاکدل در اندازه پرسپولیس ظاهر نشد.

نکته مهم این است که پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس هم باز است و این تیم با توجه به اینکه حکم قطعی بدهی دادگاه عالی ورزش وجود ندارد، می تواند بازیکن خارجی هم بخرد.

دیدگاهتان را بنویسید