مشکل بزرگ یک بازیکن پرسپولیس برای تیم کی روش

مشکل بزرگ یک بازیکن پرسپولیس برای تیم کی روش

پیشنهاد برگزاری بازی دوستانه در روز 29 آبان با تیم ملی فوتبال ایران مطرح شده است که فدراسیون فوتبال تاکنون هیچ خبر رسمی در این باره منتشر نکرده است.

ملی پوشان پیش از این می خواستند به مصاف روسیه بروند اما پیشنهاد روس ها برای زمان برگزاری این دیدار مورد موافقت کی روش قرار نگرفت. روس ها می خواستند در 4 آبان به مصاف ایران بروند اما فدراسیون فوتبال کشورمان روز 30 آبان را برای برگزاری این دیدار در نظر گرفته بود.

پس از به بن بست رسیدن مذاکرات فدراسیون فوتبال ایران با روسیه، بحث برگزاری بازی دوستانه با تیم عمانی مطرح شد و با توجه به روابط خوب دو کشور، تصور می شد این بازی دوستانه قطعی شود اما برانکو اعلام کرد. که او مقابل تیمی که در حال تمرین است بازی خواهد کرد. کارلوس کی روش بازی دوستانه ای انجام نمی دهد و عمانی ها در روز فیفا آبان 2 بازی دوستانه با کیفیت برای خود ترتیب داده اند.

در هر صورت تیم ملی هنوز حریف خود در 29 آبان را نمی شناسد و لغو این دیدار می تواند چالش بزرگی برای تیم ملی در آستانه جام جهانی باشد.

اوایل برانکو و کی روش رابطه خوبی با هم داشتند اما بعدها برای تیم ملی چالش داشتند. کی روش همیشه برانکو را متهم کرده که به دنبال حضور در تیم ملی فوتبال ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید