مشکل ترافیک یزد به دلیل سوء مدیریت/شکست برخی طرح های ترافیکی در یزد است


ساعت: 11:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1908855

شایق یکی از اعضای شورای شهر یزد با اشاره به حجم بالای ترافیک در شهر یزد، این ترافیک را ناشی از عدم اجرای طرح های ترافیکی در تردد یک طرفه برخی جاده ها می داند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرتضی شایق در گفتگو با یزدرسا با اشاره به حجم زیاد تردد در این شهر اظهار کرد: مشکل ترافیکی شهر یزد ناشی از عدم اجرای طرح های ترافیکی، در یک طرفه بودن تردد در برخی جاده ها است.

وی ترافیک فعلی شهر یزد را ناشی از ضعف مدیریتی عنوان کرد و افزود: مشاور ترافیکی شهرستان برخی از معابر را یک طرفه اعلام کرده است اما جرات اجرای آن را ندارد.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: این ترافیک ربطی به بازگشایی دانشگاه ها و مدارس ندارد چرا که در ساعات عصر و شب ترافیک بسیار شدیدی در نقاط مختلف شهر وجود دارد.

شایق ادامه داد: شورای ترافیک استان باید برنامه ریزی مناسبی در این زمینه ارائه دهد و سپس این طرح در شهر یزد به صورت جدی اجرا شود.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: تنها موردی که طرح تفصیلی آن با بیش از 90 درصد پیشرفت تکمیل شده شبکه های ارتباطی است.

وی تاکید کرد: تمامی شبکه هایی که در طرح تفصیلی شهر یزد قابل مشاهده است به صورت دقیق اجرا شده و ترافیک ارتباطی با این مشکل ندارد و اگر مدیریت ترافیک در شهر یزد به درستی اجرا شود مشکل حل می شود.

شایق با اشاره به عدم استفاده از وسایل نقلیه عمومی در یزد خاطرنشان کرد: اتوبوس های شهرداری بدون مسافر در حالی که ترافیک سنگین در خیابان ها وجود دارد، تردد می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید