مشکل فوتبالیست ها در خوردن غذای روکش طلا

میزبانی که تمام تلاش خود را کرده است تا اولین ها را برای مهمانان آماده کند. از غذاهای با روکش طلای 24 عیار گرفته تا ساخت غول های جهان.

حالا اینکه چه کسی برای تهیه این غذاها هزینه زیادی می کند، یکی از مواردی است که در فضای رسانه ای حاشیه هایی ایجاد کرد.

وب سایت Sport یکی از آن طرف ها را گرفت و اعلام کرد که “در حالی که 62 میلیون برزیلی گرسنه بودند، وینیسیوس جونیور و ادر میلتائو گوشت طلاکاری شده می خوردند.”

به گزارش این سایت، انتقاد افکار عمومی برزیل در این مورد عدم همدلی فوتبالیست های حاضر در قطر نسبت به کسانی است که بدترین روزهای کشورشان را سپری می کنند. اینکه کم نیستند فوتبالیست هایی که در اوقات فراغت خود در قطر از رستوران سرآشپز سالت بائه عبور می کنند.

چندین برزیلی مانند وینیسیوس جونیور و ادر میلیتائو به همراه رونالدو بارها قبل از مرحله یک هشتم نهایی به این رستوران رفتند و دیدنی ترین غذا را انتخاب کردند، گوشتی که در طلای 24 عیار پیچیده شده بود، عکس و فیلم گرفتند و قلب های بسیاری را شکستند.

این ناهار که حدود 2000 دلار قیمت داشت، نه تنها در برزیل خنده دار بود، بلکه موجی از خشم را برانگیخت. زیرا 62 میلیون نفر از هموطنان این بازیکنان در حال حاضر از امنیت غذایی برخوردار نیستند. این بدان معناست که آنها نمی توانند سه بار در روز غذا بخورند.

این ورزش یادآور شد: کار به جایی رسیده است که رونالدو در آمریکای جنوبی به عنوان یک دلقک و الگوی حباب بیگانگی شناخته شده است که برخی از فوتبالیست های فعلی نیز در آن ذوب شده اند و کاری به طبقه اجتماعی ندارند. اکثر آنها از

دیدگاهتان را بنویسید