مصاحبه قدیمی و عجیب مدیرعامل جدید پرسپولیس را بخوانید

مصاحبه قدیمی و عجیب مدیرعامل جدید پرسپولیس را بخوانید

پرسپولیس پس از نایب قهرمانی لیگ پانزدهم به همراه برانکو ایوانکوویچ برای قهرمانی در لیگ شانزدهم مصمم شد و با تیم استثنایی خود موفق شد چند هفته مانده به پایان لیگ برتر قهرمانی خود را به ثبت برساند. در هفته آخر این بازی ها اما اتفاق جالبی افتاد. 4 تیم سیاه جامگان، سایپا، ماشین سازی و صبا کوم تا آخرین روز برای ماندن در لیگ برتر تلاش کردند و رقابت تنگاتنگی با یکدیگر داشتند. سیاد جامگان در هفته گذشته به دیدار پرسپولیس رفت و برانکو در این دیدار با تیم دوم خود بازی کرد. اتفاقی که باعث شکست پرسپولیس و البته ژیا جامگان ماندن در لیگ برتر شد. این مشکل در آن زمان حواشی زیادی ایجاد کرد و برخی تیم ها به برانکو اعتراض کردند. پس از انتقادات تند مسئولان صبا کوم از حضور جوانان پرسپولیس در دیدار مقابل شیا جامگان، سایپا نیز به این موضوع اعتراض کرد و مدیرعامل این باشگاه به پرسپولیس حمله کرد.

رضا درویش، مدیرعامل سایپا گفته بود؛ ما در لیگ برتر ماندیم اما باید بگویم کاری که پرسپولیس و برانکو کردند جوانمردی نبود. اینکه پرسپولیس با تیم دومش مقابل شیا جامگان بازی کرد صحت ندارد. در هفته گذشته امتیازات برای تیم های انتهای جدول بسیار ارزشمند بوده و واقعا باید به سرمربی استقلال خوزستان که تمام تیمش را مقابل صبا به میدان فرستاد تبریک گفت. یعنی در حالی که استقلال خوزستان در آسیا هم به عنوان پرسپولیس بازی می کند.

ماشین ها هم با تمام وجود مقابل تیم ما بازی کردند اما پرسپولیسی ها این کار را نکردند. وقتی سرنوشت یک هافبک در خطر است، بیرون رفتن در زمین و بی انگیزه به نظر رسیدن، بازی عادلانه ای نیست. پرسپولیس در این بازی آنقدر بی انگیزه بود که تماشاگران مشهدی هم این را فهمیدند و پرسپولیسی ها را تشویق کردند! اگر می خواستند وجدانشان راحت باشد، باید با شخصیت های اصلی شان به زمین می رفتند. حالا با گذشت چند سال از سخنان تند درویش علیه پرسپولیس و به خصوص محبوب ترین مربی تاریخ آنها در لیگ برتر، سرنوشت او به پرسپولیس رسیده و درویش حالا بر صندلی مدیرعاملی معتبرترین تیم تاریخ لیگ برتر می نشیند. .

دیدگاهتان را بنویسید