مصرف گاز خانگی و تجاری در گلستان رکورد زد


ساعت: 14:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۰
کد خبر: 1917129

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از روند افزایشی بیش از 14 میلیون مترمکعب در روز مصرف گاز خانگی و تجاری خبر داد و از مشترکان این بخش به صرفه جویی دعوت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی را دانا علی طالبی در گفت و گو با گلستان ما ; وی با اشاره به کاهش محسوس دمای هوا و افزایش مصرف گاز توسط مشترکان مسکونی و تجاری در استان گلستان، گفت: در هفته گذشته مصرف مشترکان مسکونی و تجاری در گلستان از 2.5 میلیون مترمکعب در یک روز تابستانی افزایش یافت. تا بیش از 14 میلیون متر مکعب در روز برای تامین انرژی لازم برای ساکنان استان صرفه جویی در مصرف ضروری است.

وی تامین گاز در روزهای سرد برای مشترکان خانگی و تجاری را از اولویت های این شرکت عنوان کرد و افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی استان نسبت به تامین سوخت جایگزین اقدام کنند تا در صورت بروز مشکل دچار مشکل نشوند. کاهش احتمالی فشار

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با اشاره به تامین سوخت جایگزین واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: با همکاری نهادهای مرتبط، عرضه و نگرانی در این بخش وجود ندارد.

طالبی همچنین از مشترکان بومی و تجاری گاز گلستان خواست برای مدیریت مصرف و گذراندن روزهای سرد سال بویژه زمستان بیش از گذشته از این شرکت در تامین گاز حمایت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید