مصمم تر شده ایم تا درخواست هایمان از باشگاه پرسپولیس را بپذیریم.

ساعت: 13:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799770

مدیرعامل باشگاه پدیده گفت: با آخرین اظهارات سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس مصمم تر شده ایم تا درخواست های خود را از این باشگاه بپذیریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پدیده ; مسعود معمای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: دو سال و نیم گذشته و افراد زیادی به باشگاه پرسپولیس رفتند و آمدند اما این نقل و انتقالات باعث کاهش تعهدات مالی نمی شود. از کلوپ به صفر یا پاک می شود.”

وی همچنین گفت: سید مجید صدری به کجا وصل است یا قدرت ماورایی او چیست که در برنامه زنده عنوان می کند برای باشگاه پدیده پولی نمی دهد؟! اگر بدهی استاندار قبلی مربوط به آقای صدری نباشد، وی حق استفاده از درآمد انباشته در زمان آقای انصاری فرد و مدیران قبلی پرسپولیس را ندارد.

وی گفت: با این ادبیاتی که از سرپرست باشگاه پرسپولیس شنیده ایم، مصمم به ادامه مطالبات شده ایم و به هیچ وجه از این حق مسلم خود دست نمی کشیم. صدری گفت تا زمانی که من آنجا بودم، چنین چیزی را نمی خواهم. آیا قانون باید به عناوین و موضوعات مختلف رسیدگی کند و بر اساس حضور یا غیاب اشخاص و مدیران حکم صادر کند؟!

مدیرعامل باشگاه پدیده در پایان گفت: قانون همیشه همینطور است. چه باشد چه نباشد، باشگاه پرسپولیس موظف است به باشگاه ما پول بدهد. من زندگی نمی کنم چون خیلی قوی هستم، تمام شده است و به لطف قانون و عوامل انضباطی و قضایی فدراسیون فوتبال. حقمان را از باشگاه پرسپولیس می گیریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید