ما می توانیم دونده عراقی را در تمام فصول بپذیریم


ساعت: 16:34
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808456

در دیدار رئیس فدراسیون دوومیدانی عراق با نمایندگان دو و میدانی ایران

رئیس فدراسیون دوومیدانی عراق در دیدار با رئیس و مسئولان فدراسیون دوومیدانی کشورمان خواستار همکاری و همکاری بیشتر با فدراسیون دوومیدانی ایران شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی دو و میدانی، طالب السفر رئیس فدراسیون دوومیدانی عراق صبح امروز (یکشنبه) از فدراسیون دو و میدانی ایران بازدید و با هاش صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی ایران دیدار و گفتگو کرد. جمهوری اسلامی ایران شد.

طالب السفر در این دیدار با ابراز خرسندی از سفر به ایران و دیدار با رئیس و مسئولان فدراسیون دوومیدانی کشورمان، گفت: فدراسیون دوومیدانی عراق علاقمند به همکاری بیشتر با دو و میدانی فدراسیون دوومیدانی ایران است. و از افکار و تجربیات خود برای رشد و استفاده از توسعه اولین ورزش المپیک در عراق استفاده کنید.

وی افزود: آمادگی داریم در اولین فرصت پذیرای هیات های دوومیدانی ایران در عراق باشیم تا دوشادوش جمهوری اسلامی ایران تلاش خود را برای کسب کرسی های بین المللی آغاز کنیم.

طالب السفر با اشاره به متن تفاهم نامه همکاری دو کشور گفت: خوشبختانه این تفاهم نامه بسیار خوب و مناسب تهیه شده و می تواند برای آینده همکاری های دو کشور در زمینه های مختلف بسیار مهم باشد. “

رئیس فدراسیون عراق خاطرنشان کرد: معتقدیم پس از امضای این تفاهم نامه می توانیم به صورت سالانه جلسات مشترکی با یکدیگر داشته باشیم تا بیش از پیش همکاری و همکاری داشته باشیم. پیشنهاد می کنم از این به بعد هر ساله مسابقات رقابتی و دوستانه بین تیم های ملی دو کشور برگزار کنیم.

السفر با اشاره به حضور ورزشکاران مطرح و آینده دار در رده های سنی اصلی در دو کشور ایران و عراق، خواستار برگزاری مسابقات و اردوهای مشترک برای نوجوانان و جوانان شد.

هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی ضمن خیرمقدم به طالب السفر رئیس فدراسیون دوومیدانی کشورمان در سخنانی گفت: از پیشنهادات شما استقبال می کنیم زیرا این کار می تواند باعث رشد و توسعه دو و میدانی در هر دو کشور شود.

وی افزود: سال آینده بازی های آسیایی را داریم که می توانیم با هم روی آن کار کنیم و چون سهم ایران و عراق در کسب مدال در این بازی ها کم است، می توانیم با این کار مدال های بیشتری کسب کنیم.

صیامی گفت: ما ورزشکاران خوبی داریم و شما مربیان باکیفیتی هم دارید. بنابراین می توانیم با برگزاری اردوهای مشترک آمادگی فنی قهرمانان دو کشور را افزایش دهیم.

رئیس فدراسیون کشورمان همچنین به برگزاری اردوهای تمرینی مشترک در کشورمان اشاره کرد و گفت: در ایران تنوع آب و هوایی بسیار زیاد است به طوری که می توانیم در تمام فصول و در اقصی نقاط کشور ورزشکاران عراقی را بپذیریم. نیازهای بخش های مختلف. دو و میدانی.”

صیامی در پایان از تیم های ملی دو کشور خواست تا هر ساله و در تمامی رده های سنی در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنند و این پیشنهاد با استقبال خوب رئیس فدراسیون دوومیدانی عراق مواجه شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید