مطالبه شورشیان خواسته آمریکا و رژیم صهیونیستی است/ نقش اختاپوس رسانه ای جهانی در ناآرامی های اخیر


ساعت: 10:01
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1909392

نماینده مردم رفسنجان و انار در شورای اسلامی:

حسین جلالی گفت: مطالبه شورشیان مطالبه آمریکا و رژیم صهیونیستی است و مطالبه آنها مرتباً توسط بی بی سی و شبکه های بین المللی تکرار می شود و آمریکا، فرانسه، آلمان و انگلیس هر شب اعلام می کنند که در کنار شورشیان هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حسین جلالی در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به فتنه های اخیر در کشور گفت: گاهی در فرسایش فتنه ها خیر و حکمتی وجود دارد که ممکن است ما از آن بی خبر باشیم. تقریبا دو ماه از آغاز ناآرامی ها در کشور می گذرد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در شورای اسلامی ادامه داد: در تجمعات و اغتشاشات اولین کار این است که رهبر نهضت و سرنخ های آنها را پیدا کنیم و در هر حادثه ای شاهد هستیم که چندین گروه، انبارها، افراد مغرض، نفرت توز و جاسوس شناسایی می شوند و البته هیچ اقدامی در صحنه نمی توان انجام داد. اما ساعاتی بعد جریان مردم بلافاصله دستگیر شد و شبکه افشا شد.

یکی از اعضای کمیته فرهنگی شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر آماری که در کشور داریم این است که در دو ماه گذشته تعداد افراد شرکت کننده در تجمعات و اغتشاشات در سراسر کشور به کمتر از نیم میلیون نفر رسیده است. و بنابراین این تعداد کمتر از جمعیتی است که ما داریم جمعیت زیادی نیست. اما دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی و نظارتی باید از قبل برای تدابیر لازم فکر می کردند.




تحولات اخیر جنگ ترکیب شده و برنامه ریزی شده است

وی بیان کرد: تفاوت این اغتشاش با اغتشاشات اخیر سال های 78، 88 و 96 در این است که هیچ ابهامی و سردرگمی در این آشوب وجود ندارد. زیرا دست دشمن و بیگانگان در این امر مشهود و مشهود است و این موضوع را از شعارها و الفاظ و خشونتی که به کار می برند، استفاده از سلاح های سخت و سرد می توان فهمید.

این نماینده شورای اسلامی تصریح کرد: این فتنه ها یک جنگ ترکیبی و یک جنگ برنامه ریزی شده، خشن و سازماندهی شده است و کاملاً تابع یک مرکز فرماندهی واحد است و بنابراین مسئولان ما نباید این اتفاقات را عیب تلقی کنند. افرادی که در اغتشاشات شرکت می کنند کاملاً آموزش دیده وارد میدان می شوند و بنابراین نباید تصور کنیم که ظهور لکه ها و رویدادها در یک مکان تصادفی و تصادفی است.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی با اشاره به مطلب فوق گفت: اشتباهی که دبیر شورای امنیت ملی مرتکب شد این است که فکر می کند این صحنه تصادفی است در حالی که مشخص است این اقدامات برنامه ریزی شده و حکومتی بوده است. و دیدگاه آنها کاملاً تضعیف می شود.




خواسته شورشیان خواسته آمریکا و رژیم صهیونیستی است

نماینده مردم رفسنجان و انار در شورای اسلامی افزود: برخی از مسئولان و نمایندگان مجلس می گویند باید صدای معترضان را تا زمانی که حرفی برای گفتن ندارند بشنویم. یک نفر به من گفت که باید صدای معترضان را بشنویم و من به او گفتم که شما برو به آنها گوش کن و به ما برسان و ما پیگیری می کنیم.

یکی از اعضای کمیته فرهنگی شورای اسلامی تصریح کرد: زبان فتنه گران زبان خشونت است نه زبان گفتگو. فایده ای نداره نمیتونی باهاش ​​حرف بزنی

وی بیان کرد: مطالبه شورشیان خواسته آمریکا و رژیم صهیونیستی است و مطالبه آنها به طور مرتب توسط بی بی سی و شبکه های بین المللی تکرار می شود و آمریکا، فرانسه، آلمان و انگلیس هر شب اعلام می کنند که در کنار شورشیان هستیم. دشمنان جمهوری اسلامی ایران چهل و چهار سال کینه و نفرت نسبت به ایران دارند و این نفرت را به نوعی نشان می دهند.




صلح با شورشیان بی معنی است/ لزوم اقدام وزیر امنیت ملی در شرایط پیش آمده

این عضو شورای اسلامی تصریح کرد: آشتی و مدارا با این جماعت معنا ندارد، حرف زدن و کوتاهی در مقابل این جماعت معنایی ندارد. این گروه با خون، غم، هرج و مرج و بی نظمی وارد میدان شده اند و باید بر این اساس حرکت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی با اشاره به مطلب فوق تصریح کرد: دبیر شورای امنیت ملی برخی مسائل را کم اهمیت جلوه داده و فکر می کند تا زمانی که سریع عکس العمل نشان دهیم و موفق نشویم مشکل حل می شود و دشمن فکر می کند که عدم عکس العمل و کوتاهی ما پسرفت است و نباید گفت که عقب نشینی کرده ایم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در شورای اسلامی تصریح کرد: معتقدیم تفسیر و اقدامات دبیر شورای امنیت ملی در این شرایط لازم و ضروری است. چون درست است که نیروی انتظامی، سپاه، وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه وارد میدان شده اند اما مرکز فرماندهی و برنامه ریزی شورای امنیت ملی است و فکر می کنم در این زمینه هماهنگ نیستیم. .


شورش ها در خارج از کشور برنامه ریزی شده و در داخل انجام می شود

یکی از اعضای کمیته فرهنگی شورای اسلامی بیان کرد: آقای شمخانی فردی عاطفی، صمیمی و با احساس است. او سال ها با جریان اصلاح طلب یا جریان چپ همکاری کرد و در دولت دوم خردادی ها بود. آقای شمخانی فردی نجیب و محترم است و مسئولیتش را بر عهده گرفته است.

وی تصریح کرد: درست است که قیام در خارج از کشور برنامه ریزی و برنامه ریزی شده است، اما برنامه ریزی و برنامه ریزی بدون اجرا چیزی نیست و اگر برنامه ریزی کنیم و اجرا نکنیم، کارمان بیهوده است. یک مجری در داخل کشور و آن مجری باید مجری واحدی باشد که کار را مدیریت کند.

این عضو شورای اسلامی ادامه داد: آقای شمخانی با بسیاری از تفاله های فتنه 88 دوست است و به همین دلیل ارتباط عاطفی، دوستی و دوستی ایشان با افرادی مانند سیدمحمد خاتمی، بهزاد نبوی، حجاریان، روحانی، ظریف و… اصل صداقت و ظلم نظام سایه انداخته و آقای شمخانی اشتباه محاسباتی کرده و فکر می کند اگر دوستی را حفظ کند بهتر می تواند نظام را حفظ کند.


حفظ نظام یکی از وظایف است

حجت الاسلام والمسلمین جلالی تصریح کرد: حفظ نظام از واجبات است، واجب تر از هر نماز و روزه واجب است، حفظ نظام از حفظ جان امام زمان (عج) واجب تر است و بنابراین حفظ نظام اسلامی در گرو ارتباط با سید است. محمد خاتمی اولین است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در شورای اسلامی با بیان اینکه بهترین کد امنیتی را خواهم داد و اگر همه به این کد امنیتی توجه کنند مشکلات کشور حل می شود، گفت: بیش از 90 درصد رسانه ها پایگاه شورشیان و شورشیان است و مطبوعات از بیت المال و نان و نمک کشور استفاده می کنند اما برای دشمن کار می کنند.

یکی از اعضای کمیته فرهنگی شورای اسلامی گفت: سیدمحمد خاتمی امروز به عنوان چهره صلح ظاهر می شود و بیان می کند که از جمهوری اسلامی می خواهم از خشونت پرهیز کند و در عین حال باید این سوال مطرح شود که چه کسی مسئول است. خشونت ایجاد می کند و چه کسی از سلاح سرد استفاده می کند؟ آقای خاتمی به جای محکوم کردن این مسائل، جلاد و شهید را برعکس می کند و می گوید که هم شورشیان و هم جمهوری اسلامی باید از خشونت بپرهیزند. جمهوری مظلوم اسلامی را در کنار شورشیان قرار می دهد.


نقش اختاپوس رسانه ای جهانی در آشفتگی های اخیر

وی گفت: مردی که هشت سال رئیس جمهور کشور بوده اکنون خواسته یا ناخواسته به طور نامحسوس و در سایه ابوموسی اشعری خاتمی فرماندهی جریان فتنه را دارد و در این شرایط چرا دبیر شورای عالی انقلاب شورای امنیت ملی مشغول نیست؟» کند؟

این عضو شورای اسلامی ادامه داد: باید کدهای امنیتی و افراد پشت صحنه این اتفاقات و اغتشاشات را پیدا کنیم. البته افرادی که از روی احساسات به میدان می آیند و شعار می دهند فرزندان ما هستند و تقصیری ندارند. خطای این جریان ها و کدهای امنیتی است که جامعه طراحان و توسعه دهندگان می دهند که باید شناسایی شوند.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر غول ها، اختاپوس ها و مافیای رسانه ای جهانی به میدان آمده اند، خاطرنشان کرد: این جریان برخی از ورزشکاران، هنرمندان و چهره های سرشناس را وارد کاخ شیشه ای کرده است. فضای رسانه ای و تنها صدای غول رسانه ای جهانی هستند نه صدای جمهوری اسلامی ایران و اقداماتی که انجام داده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید