معافیت 15 بازیکن فرانسوی از حضور در مسابقات قهرمانی کشور با تصمیم ستاد مرکزی تیم ملی


ساعت: 09:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۳
کد خبر: 1915463

15 فرانسوی با تصمیم ستاد ملی و بر اساس چرخه انتخابی از حضور در مسابقات قهرمانی کشور معاف شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ با تصمیم ستاد تیم ملی کشتی فرنگی و با توجه به مراحل انتخابی تیم های ملی، 16 کشتی گیر متشکل از 10 نفر از ملی پوشان مسابقات جهانی 2022 صربستان و همچنین مدال آوران مسابقات جهانی زیر 23 سال. اسپانیا به عنوان اولین مرحله انتخابی از حضور در مسابقات قهرمانی این کشور معاف است.

به‌عنوان نخستین مرحله از مسابقات انتخابی تیم‌های ملی سال 2023، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور روزهای اول و دوم دی ماه در سالن شهدای رده هفتم تهران برگزار می‌شود. پس از اتمام پروژه بازسازی تالار شهدای هفتم تیر، این سومین مسابقه ای است که در این محل برگزار می شود. پیش از این در تاریخ 6 آبان ماه سال جاری، سالن مذکور میزبان فینال لیگ برتر کشتی آزاد بود و 27 آذرماه نیز فینال لیگ فرنگی در آنجا برگزار می شود.

به این ترتیب پوجا دادمرز، مهدی محسن نژاد، علیرضا نجاتی، محمدرضا گرا، محمدرضا مهتری، محمدعلی گرا، پیمان پشتم، ناصر علیزاده، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده به عنوان تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 و همچنین ایمان محمدی و سیدانیال سهرابی طلای مسابقات جهانی در اسپانیا امیر عبدی، علی عابدی درزی و علی اکبر یوسفی دارندگان مدال برنز این رقابت ها کشتی گیرانی هستند که در مسابقات قهرمانی کشور روی تشک نخواهند رفت.

علاوه بر 15 کشتی گیر مذکور، میشم دلخانی قهرمان وزن 63 کیلوگرم جهان در سال 2021 که به دلیل مصدومیت مسابقات جهانی 2022 را از دست داد نیز وارد چرخه انتخابی جام تختی خواهد شد. اولین اولویت مبارزه ایران در سال 1402 حضور موفق در جام جهانی 2023 صربستان و تمرکز بر کسب حداکثر سهمیه المپیک است. البته بازی های آسیایی و جهانی برای کادر فنی بسیار مهم خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید