معاون اول رئیس جمهور: در حال اجرای رتبه بندی معلمان هستیم

معاون اول رئیس جمهور: در حال اجرای رتبه بندی معلمان هستیم

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز در نشست خبری درباره لایحه رتبه بندی معلمان گفت: علیرغم اینکه لایحه رتبه بندی معلمان در روزهای پایانی دولت قبل بدون مدرک کارشناسی مطرح شد، دولت با دولت قبل موافقت کرد. قبض و بار مالی را پذیرفت.» باید دید مجلس برای حل این معضل حقوق معلمان چه راهکاری اندیشیده است.

دولت مصمم به اجرای طرح رتبه بندی معلمان است
محمد محبر معاون اول رئیس جمهور نیز امروز در آیین بهره برداری از 2950 پروژه آموزشی از توجه ویژه دولت به وضعیت معلمان و کادر آموزشی خبر داد و گفت: رسیدگی به وضعیت بستگان شاغل در آموزش و پرورش نیز در دستور کار قرار گرفت. در انتخابات ریاست جمهوری: در بودجه سالانه 1401 نیز بر این موضوع تاکید شده و دولت مصمم به اجرای طرح رتبه بندی معلمان است.

معاون اول رئیس جمهور افزود: در این راستا علیرغم اینکه لایحه رتبه بندی معلمان دولت قبل دارای اشکال و ایراداتی بود، رئیس جمهور تاکید کرد که باید همین لایحه را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کنیم تا موضوع رتبه بندی مطرح شود. سریع.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش درباره لایحه رتبه بندی معلمان گفت: این لایحه یکی از بخش های مهم سند تحول بنیادین و یکی از دلایل اجرا نشدن سند تحول بنیادین «آموزش و پرورش است و هدفش «ارتقای صلاحیت معلمان در «به منظور ارتقای کیفیت نظام آموزشی» است.

وی با یادآوری اینکه دولت و شخص رئیس جمهور مصمم به اجرای رتبه بندی معلمان هستند، ادامه داد: خود را برای پایان دهه 1400 آماده کنید.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: با جدیت بر روی اجرای رتبه بندی معلمان کار می کنم و این روزها در تلاش هستم تا حداقل روزی دو بار رتبه بندی را تامین مالی کنم و با توجه به نگاه مثبت دولت و مجلس محترم امیدوارم در اسرع وقت.” نتایج.

تخصیص 40 هزار میلیارد تن برای اجرای لایحه رتبه بندی در سال 1400 و 1401
امروز حبیب الله دهمرده عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1401 مجلس از تصویب رقم 40 هزار میلیارد تنی برای اجرای لایحه رتبه بندی امسال و سال آینده در جلسه بعد از ظهر کمیسیون تلفیق خبر داد.

نماینده کمیسیون آموزش در کمیسیون تلفیق 1401 مجلس افزود: درصد نمایندگان حاضر در تجمیع.

وی ابراز امیدواری کرد با تصویب این پیشنهاد، مسائل مربوط به بار مالی لایحه رتبه بندی مرتفع شده و مطالبه حق معلمان هر چه سریعتر محقق شود.

دهمرده افزود: امیدواریم این پیشنهاد با نظر نمایندگان مجلس همراه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید