معاون نخست وزیر کوبا به تهران سفر می کند


ساعت: 18:29
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1838135

ریکاردو کابریسیاس معاون نخست وزیر کوبا در راس هیئتی برای شرکت در هجدهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و کوبا به تهران سفر خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه از تشکیل هجدهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و کوبا در تاریخ 25 اردیبهشت 1401 در تهران خبر داد. . .

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه افزود: به منظور توسعه روابط دوستانه موجود بین جمهوری اسلامی ایران و کوبا و تلاش برای افزایش سطح روابط تجاری و اقتصادی دو کشور، معاون نخست وزیر کوبا ریکاردو کابرسیاس را رهبری کرد. هیئتی از مقامات اقتصادی کوبا و شرکت های بزرگ «به تهران سفر کنید.

وی گفت: در حاشیه این نشست نشست‌های دوجانبه شرکت‌های بزرگ کوبایی با شرکت‌ها و شرکای ایرانی برگزار می‌شود.

قرار است این کمیسیون 21 کمیته تخصصی در زمینه های مختلف مانند تجارت، سرمایه گذاری، ترانزیت و حمل و نقل، برق و انرژی، نفت و گاز، گمرک، بانک و دارایی، استاندارد، بهداشت و سایر موضوعات مهم تشکیل دهد. در حاشیه این اجلاس اسنادی در زمینه پزشکی، کشاورزی، گمرک، مواد غذایی و واکسن امضا خواهد شد.

گفتنی است وزیر بهداشت به نمایندگی از کشورمان و معاون نخست وزیر به نمایندگی از کوبا مسئولیت برگزاری کمیسیون مشترک را بر عهده دارند.

در ژانویه 2017، هفدهمین نشست کمیسیون مشترک دو کشور در هاوانا برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید