رئیسی خطاب به معاون نخست وزیر کوبا: بنای ما توسعه روابط با کشورهای مخالف نظام استکبار جهانی است.

رئیسی خطاب به معاون نخست وزیر کوبا: بنای ما توسعه روابط با کشورهای مخالف نظام استکبار جهانی است.

روز جدید سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در گفتگو با معاون نخست وزیر کوبا با اشاره به زمینه ها و ظرفیت های همکاری ایران با آمریکای لاتین گفت: هم افزایی این توانمندی ها موجب رشد اقتصادی دو کشور و جمهوری اسلامی ایران می شود. زیاده خواهی های نظام استکبار جهانی از جمله کوبا.

رئیس جمهور در دیدار با معاون نخست وزیر کوبا تاکید کرد که باید از فرصت های مختلف و متنوع دو کشور برای توسعه همکاری ها در زمینه های تجاری، اقتصادی، کشاورزی، بهداشتی و درمانی استفاده کرد.

سیدابراهیم رئیسی در دیدار با ریکاردو کاپریکاس معاون نخست وزیر کوبا، روابط تهران و هاوانا را راهبردی توصیف کرد و افزود: من استفاده کردم.

رئیس جمهور تاکید کرد: روابط دوجانبه مثبت و سازنده ایران و کوبا در حوزه روابط بین الملل دو کشور قابل گسترش است.

رئیسی با ابراز خرسندی از نتایج نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و کوبا، افزود: همکاری‌های سازنده دو کشور در حوزه سلامت و بهداشت ظرفیت‌های زیادی برای گسترش دارد و ایران و کوبا می‌توانند روی داخلی حساب کنند. استحکام – قدرت.

رئیس جمهور با اشاره به زمینه ها و ظرفیت های ایران برای همکاری با کشورهای آمریکای لاتین گفت: هم افزایی این توانمندی ها موجب رشد اقتصادی دو طرف خواهد شد و اساس جمهوری اسلامی ایران توسعه روابط با کشورهای مستقل و مقاوم در برابر استکبار است. نظام استکبار جهانی از جمله کوبا.»

در این دیدار، کاپریکاس، معاون نخست وزیر کوبا با ارائه پیامی از سوی رئیس جمهور این کشور به آیت الله رئیسی، بر تمایل کشورش برای توسعه همکاری های اقتصادی و تجاری با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

معاون نخست وزیر کوبا روابط سیاسی، اقتصادی و تجاری تهران و هاوانا را راهبردی و عمیق توصیف کرد و گفت: روابط ایران و کوبا در کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت می تواند از همکاری های دوجانبه به همکاری های چندجانبه در آمریکای لاتین گسترش یابد. “بهبود یافته.

دیدگاهتان را بنویسید