معاون وزیر آموزش و پرورش: امتحانات پایان سال دانش آموزان شخصی است

معاون وزیر آموزش و پرورش: امتحانات پایان سال دانش آموزان شخصی است

روز جدید معاون وزیر آموزش و پرورش با اعلام اینکه آزمون ها و آزمون های دانش آموزان به صورت شخصی است، از خانواده ها خواست تا با همکاری معلمان و مدارس، آمادگی لازم برای امتحانات پایان سال را داشته باشند.

احمد محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان غیردولتی مدارس گفت: بازگشایی مدارس با برنامه ریزی و نظارت یکپارچه آموزش و پرورش و شورای معاونین و مدیران کل استانی انجام شده است. با تاکید دولت و دستور مقام ارشد این وزارتخانه بعد از تعطیلات نوروزی صورت گرفت.

وی افزود: تعطیلی مدارس در کشور به 62 هفته رسید و در این مدت مشکلاتی از جمله ترک تحصیل و آسیب های روحی زیادی به دانش آموزان و خانواده های آنان ایجاد شد و نمی خواستیم این مشکلات بیشتر شود. “

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: 92 درصد دانش آموزان بالای 12 سال نوبت اول و 85 درصد نوبت دوم واکسن دریافت کردند، 95 درصد معلمان واکسینه شدند و به گفته کارشناسان وزارت بهداشت بالای 85 نفر واکسن شدند. درصد مردم محیط امنی را در کشور ایجاد می کنند.

محمودزاده همچنین درباره مدارسی که با تراکم بالای دانش‌آموزی مواجه هستند، گفت: قرار است در کلاس‌های با تعداد دانش‌آموز از امکانات دیگری مانند کتابخانه و نمازخانه، فضاهای ورزشی یا شیفت مدرسه استفاده شود تا همه دانش‌آموزان بتوانند در کلاس‌های «یاب».

آموزش دانش آموزان با بیماری یا پیشینه خاص با کمک معلمان و مدارس در محیطی شاد ادامه دارد تا سلامتی آنها به خطر نیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید