معدنچیان غیرمجاز رمزارز یاسوج را به آتش کشیدند + فیلم

ساعت: 09:09
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779340

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: اتصال برق 17 معدنچی غیرمجاز در منزلی واقع در حومه 9 کاشانی معروف به سلم آباد یاسوج یک منزل مسکونی را به آتش کشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز زاغمعلی بازی در گفت و گو با اصحاب رسانه اظهار داشت: یاسوج، سه تیم حوادث و میدان تجهیزات اندازه گیری این شرکت به محل اعزام .. مشاهده کردند که این منزل مسکونی به دلیل استفاده غیرمجاز معدنچیان و اتصال برق آنها به آتش کشیده شده است.

وی از حضور تیم های آتش نشانی و پلیس در جریان این حادثه در این منزل خبر داد و گفت: متأسفانه استفاده کننده این معدنچیان از برق غیرمجاز استفاده می کردند که توسط تیم اورژانس برق بویراحمد جمع آوری شد.

رئیس اداره روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: متاسفانه اکثر اثاثیه منزل دچار حریق شده است که با تلاش آتش نشانان خاموش شد.

علی بازی، نوسانات برق، ناپایداری شبکه، افزایش تلفات انرژی، آتش زدن لوازم برقی و نارضایتی مردم را از مهمترین پیامدهای استفاده غیرمجاز حفاران ارز (معدن‌ها) عنوان کرد.

وی گفت: طی یک سال گذشته حدود 550 دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در استان کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط و صاحبان آنها به پلیس اقتصادی و تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

علی بازی از ساکنان استان کهگیلویه و بویراحمد خواست در صورت مشاهده دستگاه های رمزنگاری غیرمجاز ارز با شماره تلفن 121 تماس گرفته و اطلاعات حادثه را به پرسنل یگان ها به شرکت توزیع برق استان گزارش دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید