معرفی رتبه معلم از 10 شهریور ماه سال جاری

معرفی رتبه معلم از 10 شهریور ماه سال جاری

یوسف نوری در حاشیه بازدید از نمایشگاه هم افزایی حاکمیت ایران در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای ارزشیابی معلمان، تاکید کرد: معلمان نگران نباشند و این طرح اجرایی خواهد شد. باید زودتر انجام شود، اما مهم است و مراحل قانونی دارد.

وی افزود: کمیسیون تلفیق قوانین و مقررات مجلس با این آیین نامه مشکلاتی داشت که در چند روز گذشته به ما ارجاع دادند. ایرادات در کمیته مربوطه رفع شد و در آن کمیته قرار شد در اولین جلسه شورای دولت این مصوبه نهایی شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: به همین دلیل تلاش می کنیم این آیین نامه را که رئیس جمهور خواستار اجرای سریعتر آن است در جلسه هفته جاری هیئت دولت نهایی کنیم.

نوری با اشاره به انتقاداتی مبنی بر اینکه چرا رتبه بندی معلمان هنوز اجرایی نشده است، تصریح کرد: باید بگویم اول قانون، بعد آیین نامه و بعد شیوه اجراست. ضمن اینکه قوانین و سامانه را آماده کرده ایم و منتظر تصویب قوانین هستیم.

وزیر آموزش و پرورش درباره شیوع مجدد کرونا و بازگشایی مدارس نیز گفت: بارها گفته ام آخرین جایی که در زمان شیوع بیماری تعطیل می شود مدارس است. در شیوع بیماری های ملی و جهانی، مدرسه باید آخرین مکان تعطیل و اولین جایی باشد که باز می شود. البته ما باید دستورالعمل ها را دنبال کنیم.

نوری تاکید کرد: در آخرین جلسه ستاد ملی کرونا مصوب شد که در سال آینده مدارس و دانشگاه ها حضور داشته باشند و به قوت خود باقی بمانند و تابع دستورات ستاد ملی کرونا هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید