معرفی فیلتر شکن با سرعت بالا برای ویندوز

معرفی فیلتر شکن با سرعت بالا برای ویندوز

Betternet

Betternet

فیلتر شکن Betternet یکی از سریع ترین و کاربردی ترین فیلترشکن های رایگان مناسب برای کامپیوتر می باشد. فیلتر شکن Betternet با تبدیل شبکه های Wi-Fi عمومی به شبکه های خصوصی، سرعت دسترسی شما به سایت های فیلتر شده را چند برابر می کند.

همچنین می توانید با جستجوی نام فیلترشکن Betternet در وب به راحتی آن را دانلود کرده و از سرعت بی نظیر آن بهره مند شوید. فیلتر شکن Betternet در دو نسخه رایگان و پولی عرضه می شود که می توانید نسخه پولی این vpn را برای سرعت دو چندان و امکانات بیشتر از سایت اصلی آن دانلود کنید.

فیلتر شکن (1.1.1.1)

فیلتر شکن (1.1.1.1)

فیلتر شکن 1.1.1.1 توسط شرکت cloudburst طراحی و ساخته شده است. این فیلتر شکن سرعت بسیار بالایی دارد به همین دلیل نسبت به نسخه قبلی که معرفی شد سریعتر است. فیلتر شکن 1.1.1.1 را می توانید از سایت اصلی این vpn با همین نام دانلود کنید، برای آن کافیست در مرورگر خود (1.1.1.1) جستجو کنید و سپس سایت برای شما باز می شود. می شود اما این سایت فیلتر است و برای دانلود آنتی فیلتر باید با vpn فعال وارد سایت شوید. این vpn پرسرعت را می توانید در تمامی نسخه های ویندوز، اندروید و ios دانلود کنید.

فیلتر شکن (WindScribe)

فیلتر شکن (WindScribe)

WindScribe Anti-Filter یکی از بهترین vpn های موجود برای تایپ کامپیوتری است که در دو نسخه رایگان و پولی در دسترس کاربران قرار گرفته است. نکته قابل توجه در مورد این فیلترشکن این است که پس از دانلود و استفاده از نسخه رایگان، محدودیت دو گیگ در ماه دارید، اما پس از ایجاد حساب کاربری و ثبت ایمیل، این حجم از دو گیگ به 10 گیگ افزایش می یابد. پیدا می کنم.

ویژگی های مهم فیلترشکن WindScribe

  • این در رابط های کاربری مختلفی مانند ویندوز، اندروید، لینوکس، مک و iOS موجود است
  • امنیت بالای این فیلتر تمام ترافیک شما را رمزگذاری می کند و آدرس IP شما را مخفی نگه می دارد.
  • همچنین با استفاده از این فیلتر شکن می توانید در امن ترین و سریع ترین محیط به تمامی وب سایت ها و نرم افزارهای فیلتر شده دسترسی داشته باشید.
  • سرورهای این فیلترشکن در سرتاسر دنیا پخش شده اند و در بیش از 25 کشور و 100 شهر دنیا سرور دارند.
  • سازنده فیلترشکن (WindScribe) مدعی است که اطلاعات کاربران در این فیلترشکن به هیچ وجه به افراد یا دولت ها فروخته نمی شود.

پسوند (Hoxx)

پسوند (Hoxx)

پسوند Hoxx یکی از سریع ترین فیلترشکن های موجود برای ویندوز است. دسترسی کاربران به سایت های محدود شده با نصب این فیلترشکن در کروم، فایرفاکس و اج امکان پذیر است. برای نصب و استفاده از این فیلترشکن پرسرعت کافیست در گوگل (Hoxx) جستجو کنید و روی اولین نتیجه ای که در گوگل برای شما پیدا شد کلیک کنید، سپس برای نصب این vpn بر روی مرورگر سیستم خود کافیست روی دکمه آبی رنگ کلیک کنید تا برنامه نصب شود. . یکی از مهمترین مزایای هاکس پشتیبانی از زبان فارسی، سرورهای موجود در کشورهای مختلف و سرعت بالای آن است.

پسوند (ZenMate)

پسوند (ZenMate)

ZenMate یکی از vpn های معروف است که سرعت خوبی دارد و به عنوان افزونه بر روی مرورگرهای پیشرفته مانند فایرفاکس، کروم، اج و اپرا نصب می شود که به کاربران امکان استفاده رایگان از این فیلتر را می دهد. فیلتر شکن (ZenMate) سرعت نسبتا بالایی دارد و تنها با یک کلیک سریع سرور خود را پیدا کرده و به آن متصل می شود. این فیلتر شکن سریع در نسخه های ویندوز، مک، اندروید و iOS نیز عرضه می شود که رایگان نیست و برای استفاده از آن نیاز به خرید اشتراک ماهانه یا بیشتر دارید.

دیدگاهتان را بنویسید