معیشت فقرا نتیجه ناکارآمدی برخی مسئولان است/ انتصابات در استان قزوین باید به دور از خودخواهی باشد.

وی افزود: امروز انقلاب با هدف ضربات مواجه است، لذا از یک سو دشمنان به دنبال باج خواهی هستند، از سوی دیگر سلطنت طلبان و غربی ها آرام نمی گیرند و مدام فضا را غبارروبی می کنند و از سوی دیگر ناکارآمدی برخی ها. مسئولان معیشت مردم را ضعیف کرده است.»

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین با تاکید بر اینکه با تکیه بر توان داخلی کشور می توان به خوبی اداره کرد، ادامه داد: وظیفه مهم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بر دوش است. حامیان انقلاب و نظام برخیزید و روشنگری کنید و آگاهی عمومی را بالا ببرید.

این مقام مسئول بیان کرد: قبل از انقلاب واقعاً هیچ بودیم و من به چیزی نرسیدم، اما انقلاب اسلامی ملت ایران را شایسته کرد، بنابراین ما در اجرای عدالت اجتماعی و نفوذ در منطقه حرف اول را می زنیم. “

معبودی گفت: در دوره پهلوی 40 درصد جمعیت شهری و 65 درصد روستایی زیر خط فقر زندگی می کردند و تنها 5 شهر از نعمت گاز پراکنده برخوردار بودند.

سلسله پهلوی پایتخت کشور را غارت می کند

وی افزود: در دوران قبل از انقلاب تنها 45 درصد مردم ایران باسواد و بقیه بی سواد بودند. محصولات کشاورزی این کشور تنها 33 روز در سال غذای مردم را تامین می کرد.

سخنگوی فرماندهی سپاه استان قزوین یادآور شد: در دوران رژیم ستمشاهی 40 هزار مستشار نظامی آمریکا و 35 هزار کارشناس خارجی در صنایع نفت، خودروسازی، نرم افزار و بودجه کشور حضور داشتند و با دریافت حقوق های بالا و غارت سرمایه های کشور بودند.

این مقام مسئول گفت: حقوق هر کارمند ایرانی هزار تن و هر کارمند خارجی هفت هزار تن است، در حالی که مستشاران خارجی در ایران حق وحشیگری گرفتند و این اوج ذلتی بود که رژیم پهلوی بر سر ایرانیان آورد.

معبودی گفت: ایران در سال 57 با اقتصاد بیمار و تورم 16 درصدی، کسری بودجه و کاهش تولید ناخالص داخلی مواجه بود، در حالی که ایران درآمد سرشاری از فروش نفت داشت و جمعیت زیادی نداشت.

ایران از نظر استقلال سیاسی نقش پیشرو در منطقه دارد

وی تاکید کرد: محمدرضا پهلوی با هزینه ۳۰۰ هزار دلاری ۲۵۰۰ سالگی را جشن می گیرد در حالی که طبق آمار بانک جهانی ۴۶ درصد ایرانیان در سال ۱۹۵۶ زیر خط فقر بودند.

سخنگوی ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به دوران پس از انقلاب اسلامی ایران گفت: ایران اسلامی اکنون در استقلال سیاسی و دموکراسی منطقه نقش اول را ایفا می کند.

معبودی ادامه داد: امروز ایران با وجود دنیای تحریم و خصومت و فروش روزانه یک و نیم میلیون بشکه نفت با بیش از 80 میلیون نفر جمعیت یکی از 20 اقتصاد برتر دنیا از نظر اقتصادی است. .

این مقام مسئول اذعان داشت: ما نگاه حفاظتی به نفت داریم و این ذخایر ملی را برای آینده حفظ خواهیم کرد. صادرات نفت در دوره پهلوی چهار برابر امروز بود در حالی که تغییری در زندگی مردم ایجاد نشد.

ایران به برکت انقلاب اسلامی در رتبه هفتم جهان از نظر نفوذ قرار دارد

وی خاطرنشان کرد: در دوره پهلوی 35 میلیارد دلار سرمایه گذاری داخلی از کشور صادر شد، 20 میلیارد دلار اموال ایران در آمریکا بلوکه شد و هزار میلیارد دلار نیز به قیمت جنگ به ما تحمیل شد.

سخنگوی فرماندهی کل سپاه استان قزوین با بیان اینکه اکنون رتبه اول را در خاورمیانه در چشم پزشکی داریم، گفت: پیدا شد.

معبودی تاکید کرد: ایران به برکت انقلاب اسلامی هفتمین قدرت تاثیرگذار جهان است و اگر نظام شاهنشاهی در ایران بود بدون شک امروز در وضعیت بسیار بدتری نسبت به سایر کشورها قرار داشتیم. رژیم پهلوی فاقد اعتماد به نفس و اعتماد به نفس بود و او این روحیه را در مردم ایران القا کرد.

وی بیان کرد: در دوره پهلوی از نظر صنعت فقط صنعت مونتاژ در کشور وجود داشت و کشور فاقد تکنولوژی و آموزش بود؛ در حالی که این صنعت از نظر صنعت و صنعت تنها صنعت مونتاژ بود. ما اقتصاد تک محوری داشتیم که تمام درآمدهای کشور به خاندان پهلوی منتقل می شد.

قرار ملاقات ها به دور از خودخواهی است

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: متأسفانه جنایات خاندان پهلوی و دستاوردهای انقلاب اسلامی آنطور که باید ارائه نشده و جامعه و به ویژه جامعه را رها کرده است. نسل جوان نمی داند.»

معبودی در پایان با اشاره به تغییرات حاکمیتی در استان گفت: انتصابات باید به دور از خودخواهی باشد و در همه امور منافع و مشکلات مردم در نظر گرفته شود؛ در این انتصابات باید در همه امور انتصابات به کار گرفته شود. هر چیزی که برای رضای خداوند و رضایت مخلوق خداوند باشد، بدون شک نتایج مثبتی را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید