معیشت مردم لرستان دردناک است/ لزوم توجه به موضوع اشتغال

ساعت: 18:04
تاریخ انتشار: 1400/09/19
کد خبر: 1791022

آیت الله نیازی گفت: مردم لرستان در طول تاریخ ولایتمدار بوده اند اما امروز معیشت مردم لرستان دچار مشکل شده و باید به آن رسیدگی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر، آیت الله هاشم نیازی امشب در دیدار رئیس جمهور با اقشار مختلف مردم گفت: این موارد است و من مجدداً بر مطالبات تاکید می کنم.

وی افزود: مردم لرستان در طول تاریخ ولایتمدار بوده اند اما امروز معیشت مردم لرستان دچار مشکل شده و باید به آن رسیدگی شود.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از مهمترین مطالبات مردم توسعه پتروشیمی، کشاورزی و صنعت، ایجاد کارخانه پوست و پوست با توجه به ذبح 300 هزار راس دام است. سالانه تکمیل راه آهن و حمل ونقل جاده ای استان، رسیدگی به موضوع اشتغال حائز اهمیت است زیرا آسیب های اجتماعی ناشی از بیکاری چهره استان را خدشه دار کرده است.

آیت الله نیازی گفت: لرستان 27 درصد سنگ های زینتی کشور را در اختیار دارد، اما هیچ پایانه سنگی در تاج آسیب دیده از دیگر نیازهای اساسی این استان است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه اکثر خانواده های استان تحت پوشش کمیته امداد هستند باید برای به کارگیری جوانان غیور و باسواد استان تدابیری اندیشیده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید