مفقود شدن 9 مرد و زن در سیل تهران / هشدارها را جدی بگیرید

مفقود شدن 9 مرد و زن در سیل تهران / هشدارها را جدی بگیرید

روز جدید امامزاده داوود استاندار تهران با اشاره به تعداد مفقودین سیل گفت: 9 نفر مفقود هستند و احتمال افزایش تعداد آنها وجود دارد.

محسن منصوری با اشاره به وضعیت امدادرسانی به سیل در امامزاده داود گفت: اخطار وقوع سیل در روزهای اخیر برای همه شهرها صادر شد. با وجود تاکید در این زمینه کمتر مورد توجه قرار گرفت و متاسفانه در این سیل 5 مصدوم و 9 مصدوم داشتیم. حال مصدومان خوب است و به بازماندگان تسلیت می گوییم.

وی افزود: عملیات امداد و نجات ادامه دارد و مسئولان و محیط بانان این منطقه نیز در محل حضور دارند. تاکنون 9 نفر مفقود شده و احتمال افزایش تعداد مفقودین وجود دارد. از بالادست تا پایین دست منطقه سیلاب، هلال احمر و بسیج در حال جستجوی اجساد هستند. مکان هایی مانند رستوران ها و حیاط ها نیز جستجو می شود.

پیش بینی بارندگی شدید امشب

منصوری در ادامه گفت: شهرهای پردیس، تهران، شمیرانات و دماوند درگیر سیل شدند. مناطق روستایی نیز در بخش رودخانه دماوند تخریب شد، دام ها، جاده ها و خودروها آسیب دیدند و متاسفانه یک نفر جان باخت. فرماندار دماوند و قائم مقام فرمانداری عملیات امداد و نجات را در صحنه رصد می کنند.

وی افزود: امشب نیز در این 5 شهرستان بارش شدید باران پیش بینی می شود که از فیروزکوه آغاز شده و در بقیه شهرستان ها ادامه دارد. از نظر آمادگی تمامی لوازم در میدان موجود می باشد. درخواست ما این است که هواشناسی و صداوسیما نیز نسبت به وقوع سیل به مردم هشدار دهند و زهکش ها تخلیه شود. به روستاهای پایین دست مسیل هشدار دادیم و به مردم گفتیم از مسیل دوری کنند.

منصوری گفت: تمامی واحدها از جمله هلال احمر، اورژانس و شهرداری در محل مستقر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید