مقابل اسپانیا اینطور دفاع نکرده ایم!


ساعت: 22:52
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895703

استقلال پس از تساوی مقابل پیکان این اظهار نظر را مطرح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سجاد شهباززاده پس از بازی استقلال مقابل پیکان گفت: همه دیدید که ما بهترین تیم زمین بودیم. کل بازی و توپ در اختیار ما بود، اما با این سبک دفاع کار واقعا سخت می شود. موجه نیست و باید راهی پیدا کنیم، اما فکر می کنم تیم در مسیر درستی قرار دارد. حق با هواداران است و هیچ بهانه ای وجود ندارد، اما تیم خوب کار می کند. باید دقت خود را کمی افزایش دهیم و شانس به سمت ما خواهد رفت.

وی با اشاره به انتقاداتی که به تیم می شود، خاطرنشان کرد: وقتی آمار خوب نباشد نمی توان از چیزی دفاع کرد. همه چیز امیدوار کننده است و ما در مسیر خوبی هستیم.

نیک‌نفس: پیکان‌ها به تساوی رسیدند

زبیر نیک نفس پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل پیکان گفت: بازی یک طرفه را دیدیم و پیکان برای تساوی آمد. بازیکنان این تیم تلاشی برای حمله و ضربه زدن به توپ نداشتند. گاهی تیم ها برای تساوی به ورزشگاه آزادی می آیند و اگر بتوانند گل می زنند. اما در بازی امروز اینطور نبود.

وی درباره بازگشتش به میادین پس از مصدومیت تصریح کرد: یک هفته مصدوم بودم و به لطف خدا برگشتم.

چسمی: قبل از پیکان هم موقعیت داشتیم و هم مالکیت

روزبه چسمی پس از بازی استقلال مقابل پیکان گفت: ابتدا از هوادارانی که با این وضعیت اقتصادی از دور و نزدیک به ورزشگاه می آیند و از ما انتظار دارند عذرخواهی می کنم. ما مسئول 30 میلیون هوادار استقلال هستیم. همه برای بردن بازی ها تلاش می کنند اما ما باید در برخی زمینه ها روی خودمان کار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پیکان تیم ضعیفی نیست اما دیدید که امروز چگونه مقابل ما بازی کردند. ما به تیم پیکان فشار زیادی وارد کردیم و هم موقعیت داشتیم و هم مالکیت توپ. ما باید روی خودمان کار کنیم و روی تکمیل خود تمرکز کنیم. با این تساوی سه امتیاز از صدر جدول فاصله داریم اما این تیم هر هفته پیشرفت می کند. همه چیز تغییر کرده و سبک جدیدی در حال اجراست.

حیدری: مقابل اسپانیا هم اینطور دفاع نکردیم

خسرو حیدری پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل پیکان به شعارهای هواداران علیه ساپینتو پاسخ داد و با ابراز ناراحتی از نتایج آبی ها گفت: طبیعی است. هواداران همیشه از ما می خواهند که بازی را ببریم. دستشان درد نکند، آنها در این چند بازی خیلی خوب ایستاده اند. در بازی مس هم دیدیم که تیم ها وقتی به ورزشگاه آزادی می آیند دفاع می کنند. در جام جهانی خیلی دفاع کردیم اما مقابل اسپانیا اینطور دفاع نکردیم. بچه ها امروز خیلی خوب بازی کردند. سرعت بازی و موقعیت ما خوب بود. وقتی موقعیت ایجاد نمی کنید باید نگران باشید، اما تیم ما موقعیت های زیادی خلق کرد. مهاجمان ما باید گل بزنند و از فرصت ها استفاده کنند. این!

وی درباره بازی استقلال مقابل تیم های دفاعی گفت: وقتی دیدیم نمی توانیم گل بزنیم از همه بازیکنان هجومی استفاده کردیم. حتی دیدید که ما در دقیقه 80 مطهری را به زمین آوردیم. فقط باید گل بزنیم. ما در 20 دقیقه اول دو یا سه بازی تک به تک داشتیم و اگر یکی از آنها گل می زد همه چیز درست می شد. هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. لیگ طولانی است و ما باید هر روز پیشرفت کنیم. فکر می کنم بهترین بازی ما در این فصل امروز بود که 100 درصد توپ و زمین را در اختیار داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره قضاوت موعود فنادی فر توضیح داد: در دوران بازیگری هیچ وقت در مورد داوری صحبت نکردم و سرم خم شده بود اما امروز واقعا داوری بد بود. داور نیمه اول بازی را خواباند و صحنه های 50-50 را به سود پیکان ها گرفت. به فنادی فر هم گفتم مراقب باش، در اروپا 80 درصد این توپ ها گرفته نمی شود. این همه تماشاگر می آیند حرص می خورند و شما فقط می خواهید تحمل کنید تا هر دو تیم راضی باشند؟! توپ به دست حریف برخورد کرد و داور می توانست پنالتی اعلام کند.

حیدری در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره احتمال بازگشت کی روش به تیم ملی ایران گفت: الان صحبت از استقلال است.

رضاوند: هواداران حق دارند ناراحت باشند

آرش رضوند پس از تساوی 0-0 استقلال و پیکان گفت: بازی یک طرفه بود. از هواداران تشکر می کنم که 90 دقیقه استقلال را تشویق کردند و اگر ناراحت هستند حق دارند. پیکان خیلی دفاعی بازی کرد اما استقلال هم موقعیت های زیادی داشت که ما از آنها استفاده نکردیم.

با گذشت زمان گلزنی به چنین تیم هایی سخت می شود و باید در همان دقایق ابتدایی گلزنی کرد.

وی با بیان اینکه امتیازات ابتدای فصل برای آبی پوشان از دست رفت، تصریح کرد: امتیازات ابتدای فصل بسیار مهم است، اما فاصله چندانی با بالای جدول نداریم و این فاصله تنها سه امتیاز است. ما تمام تلاش خود را به کار بردیم و نسبت به هفته های گذشته بسیار بهتر هستیم. امیدوارم بتوانیم این نکات را جبران کنیم.

مهدی پور: گل می زدیم، غیرت داشتیم

مهدی مهدی پور هافبک استقلال پس از این دیدار گفت: از فرم خود راضی هستم و استقلال بازی قابل تقدیری انجام داد. پیکان هفته های گذشته را با تیم این هفته مقایسه می کنید. این تیم مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت و استقلال هر کاری کرد. موقعیت‌ها و ترکیب‌های زیادی داشتیم، اما توپ‌ها وارد دروازه نشدند.

هافبک آبی ها با اشاره به شعار هواداران استقلال علیه بازیکنان این تیم، خاطرنشان کرد: یک توپ به دروازه رفت، همه حسودی کردیم و حالا حسودیم؟ استقلال تیم بزرگی است و انتظارات هواداران تیمی هستند که بدون باخت قهرمانی را کسب کردند.

دیدگاهتان را بنویسید