مقام محافظ با گروه خونی شما مطابقت ندارد!

زمان: 09:57
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780617

«کلاهبرداری در عملیات» همان طور که از نامش پیداست، عملیاتی است که هدف اصلی آن با آنچه در ظاهر اعلام یا نشان داده می شود، متفاوت است. تقلب عملیاتی به جنگ های سنگین و ابزار نظامی محدود نمی شود، بلکه کاربرد آن در جنگ نرم چندین برابر بیشتر و گسترده تر از جنگ های سنگین است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین شریعتمداری در کیهان می نویسد:

1- «عملیات تقلب» همانطور که از نامش پیداست عملیاتی است که هدف اصلی آن با آنچه در ظاهر اعلام یا نشان داده می شود متفاوت است. تقلب عملیاتی به جنگ های سنگین و ابزار نظامی محدود نمی شود، بلکه کاربرد آن در جنگ نرم چندین برابر بیشتر و گسترده تر از جنگ های سنگین است. اما در این مورد

یک نمونه از این عملیات کلاهبرداری نظامی است. فرض کنید دشمن قصد حمله به یکی از نقاط حساس و استراتژیک در جبهه داخلی را دارد و نیروهای خودی را فریب داده و ذهن آنها را از چنین نقطه حساس و استراتژیکی به نقطه حمله منحرف می کند که هدف اصلی نیست! در این صورت اگر نیروهای خودی به اهمیت نقطه استراتژیک پی نبرند و نقطه حمله دشمن را با نقطه حساس به طور دقیق مقایسه نکنند، به احتمال زیاد از نقطه راهبردی دور شده و تقلب را در نظر می گیرند و هر کاری که ممکن است انجام می دهند. برای خنثی کردن آن حال تصور کنید که دشمن یک عملیات متقلبانه انجام داده است و شما با دشمن مقابله کرده اید و او را تعقیب می کنید. اینجا صبر کنید و از بالا به صحنه نگاه کنید! تصور شما این است که حمله را دفع کرده اید و دشمن را تعقیب کرده اید! اما این سکه روی دیگری هم دارد و آن اینکه دشمن شما را فریب داده و از هدف اصلی ربوده است!

2- این روزها سخنان آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار آقای کلیباف با ایشان به موضوعی پرتنش تبدیل شده است. آیت الله صافی در این دیدار گفت: توصیه حقیر این است که با همه کشورهای دنیا با عزت و قدرت ارتباط داشته باشیم. عصبانی شدن با بسیاری از کشورها درست نیست و به ضرر مردم عزیزمان است. شما باید با عقلانیت و تعامل سازنده حقوق ملت را احقاق کنید… امروز یکی از راه های اصلاح امور، ارتباط با دنیا با حفظ مصالح کشور و عزتمندانه است و بسیاری از مشکلات حل می شود. “

پس از انتشار این خبر، جریان سیاسی خاصی با سابقه تاریک مخالفت با قدرت و برخی از مبانی اسلام و انقلاب با هماهنگی رسانه های غربی، یهودی و عربی به تمجید از آیت الله صافی پرداختند. خیر) اعلام کردند که نظرشان ارتباط با آمریکا (و حتی اسرائیل) است! بدیهی است که این اتهام با مواضع و عملکرد خود دارای شکافی غیرقابل حل است و همچنین آیت الله صافی در سخنان خود بر حفظ مصالح، عقلانیت، عزت و تعامل سازنده کشور نیز تاکید داشتند. آیت الله صافی آگاه است که ابزار مخالفت با جمهوری اسلامی ایران را دشمنان تابوی اسلام و انقلاب برپا کردند و با خباثت و باج خواهی ادامه دادند. دشمنان ایران اسلامی بارها به صراحت اعلام کرده اند که تنها در صورت تسلیم کامل و کامل در برابر جمهوری اسلامی ایران و تسلیم کشورشان از دشمنی با ایران اسلامی دست می کشند. بنابراین به یقین می توان گفت که آیت الله صافی که عمر خود را در راه خدمت به اسلام گذرانده است، هرگز نمی تواند با واگذاری کشور به دست دشمنان اسلام و مردم مسلمان این مرز و بوم، آن را ضروری می داند.

3- ایران در سیاست خارجی خود از روابط با آمریکا که صدها نمونه از ترور، سرقت، خونریزی و توطئه علیه ایران و همچنین نابودی صهیونیست های جعلی، کودک کش و جنایتکار دارد، اجتناب می کند و به آن ادامه می دهد. رژیم در جغرافیای سیاسی جهان لازم می داند. بدیهی است که آیت الله صافی با این دو نکته از سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران کوچکترین مخالفتی ندارد. از سوی دیگر، سیاست خارجی ایران در قبال سایر کشورها تابع قوانین و رویه‌های تعیین شده بین‌المللی است و مانند هر کشور دیگری در برخی موارد ملاحظات خاص خود را دارد. این بخش از سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران نمی تواند با دیدگاه آیت الله صافی گلپایگانی منافات داشته باشد. تاکنون نمونه ای که با روال شرعی، قانونی و منطقی مغایرت داشته باشد و موجب نگرانی آیت الله صافی شده باشد، یافت نشده است. خب داستان چیه و از کجا شروع شد؟!

4. شبکه دشمن که متأسفانه در داخل کشور رشته های در هم تنیده ای دارد و نتانیاهو آن را «بزرگترین سرمایه اسرائیل» نامیده است، بلافاصله پس از سخنان آیت الله صافی و سخنان ایشان، مدیریت داخلی این شبکه را بر عهده دارد. اعتراض به قطع رابطه با آمریکا و گاه کنار گذاشتن مخالفان و مقابله با رژیم صهیونیستی! یعنی آرزوهای زمینی و پیروان درونی خود را به آیت الله صافی نسبت دادند! و حقیقت را نباید نادیده گرفت و با عذرخواهی آیت الله صافی باید گفت که متأسفانه سخنان نادرست ایشان در سوء استفاده از طیف بی تأثیر نبوده است. اما حوزه آیت الله صافی و سوابق ایشان دور از این تهمت بوده و هست.

5. برای ارائه هویت واقعی جریان معروف مذکور که این روزها به سوء استفاده از بیانات آیت الله صافی و سنگ اندازی دروغین علیه صیانت از مرجعیت روی آورده اند، لازم است چند نمونه از مواضع صریح ایشان بیان شود. فقط تعداد کمی از آنها زیاد است. به نظر می رسد و می تواند چهره واقعی این رذل سیاسی را آشکار کند. خواندن!

«قرآن را می‌توان نقد عقلی و تجربی (!) نیز نقد کرد. اثبات حق حاکمیت به معنای حقوقی‌اش برای خداوند مشکلات فراوانی دارد (!)… آدم و حتی معصوم، فی نفسه، بدون آن. ندارد. نظارت مردم و به طور کلی آنها مستعد انحراف هستند (!) … قلم وکلا در طول تاریخ به خون آزاد اندیشان آغشته است!(!) … روحانیت قشری و انحصار طلب است. عوام پسند و مقلد هستند نه عقل گرا (!) …. امام و شهید نواب صفوی خشن بودند(!) …. این جوانانی که به مسجد می روند یا کتاب های دینی می خوانند از نظر ساختار فکری ضعیف هستند(!) … فرهنگ شهادت خشن است (!) … روحانیت در طول تاریخ ایران در رأس مراکز قدرت بوده اند (!) … تقلید مراجع کار میمون ها است (! !). ..»! و صدها مورد دیگر مانند آن!

نگاهی به مواضع و نظرات برجسته علنی این جنبش وست کاسلی ها به خوبی نشان می دهد که آنها مدعی اند نگران اقتدار هستند! این یک دروغ شاخدار و در تضاد کامل با هویت این طیف مسری و میهن پرست است و این گفته قبل از اینکه تعجب آور باشد مضحک و مضحک است!

6- در سوی دیگر این ماجرا تعدادی از فرزندان دلسوز و پاک اسلام و انقلاب را می توان دید که از پای انقلاب بیرون نرفته و در تمام روزهای بد حادثه برای دفاع روی صحنه حضور داشتند. اسلام و انقلاب و مردم این منطقه. این طیف که در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران به استثنای دو مورد ذکر شده مصداق دیگری از تعامل خارجی را ندیدند و ندیدند، با توجه به اینکه سخنان ذکر شده شامل همین دو مصداق است، انتقاد می کند. وجود بیانات آیت الله صافی را ذکر می کند که نه تنها دشمنی ها و جنایات مستمر آمریکا و متحدان غربی، یهودی و عرب آن را دید و شنید، بلکه گوشت و پوست آنها را نیز لمس کرد و برادران شهیدشان را سوزاند و به آتش کشیدند. پدران در سینه اش. . سخنان او قابل هضم نبود و البته آنقدر به یک یا چند نوشته خود علاقه ای نداشتند که دیروز در یادداشتی متواضعانه از او عذرخواهی کردند. اما در این میان اقدام دادستان محترم نسبت به شکایت ایشان تعجب برانگیز و غیر موجه به نظر می رسد! مثلا چند وقت پیش شنیع ترین توهین ها به حرم یکی از علمای بزرگوار شد و به فضل الهی حوزه مقدسه شد، اما نه جامعه محترم روحانی در دفاع از آن مرحوم اظهاراتی کردند و نه بنده. نیاز به شکایت یا …

خوشبختانه دقایقی قبل از پایان یادداشت پیشرفت، از بیت آیت الله صافی اعلام شد که ایشان هیچ شکایتی از شخص، نهاد و جریانی ندارند.

7- اکنون وقت آن است که در مورد جریان آلوده و کثیفی که نه تنها کمترین ارادتی به مرجعیت ندارد بلکه به شدت با این مرکز خصومت دارد که چرا و با چه انگیزه ای روی صحنه آمد و سنگ تمام گذاشت. در دفاع از قدرت به سینه اش زدند و کتک زدند؟! پاسخ این سوال باید در بند اول تبصره آمده باشد. جریان سیاسی مورد بحث و نیروهای خارجی حامی آنها با شکست های سنگین و شکننده ای چه در سطح منطقه و چه در داخل مواجه هستند تا جایی که غرب آسیا به ویترین شکست های پی در پی آمریکا و اسرائیل تبدیل شده است. در داخل کشور، جنبش غرب گرا به پایان رسید و اصلاح طلبان با نتایج فاجعه بار و مشکل ساز مجبور به کناره گیری شدند. در چنین فضایی نیروهای خارجی و پیامدهای درونی آنها برای فرار از مسئولیت نیاز و به حاشیه رانده شدن دارند و این هدف ناگوار را در طرح تقلب تعریف و دنبال می کنند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید