مقاومت تا نابودی تروریسم صهیونیستی ادامه دارد

ساعت: 03:40
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1793999

واکنش گروه های مقاومت در برابر عملیات شهادت در جنین:

گروه های مقاومت فلسطین تاکید کرده اند که عملیات قهرمانانه و شهادت طلبانه روز سه شنبه در شهر جنین در غرب این کشور پاسخی طبیعی به جنایات دشمن صهیونیستی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش فلسطین امروز، گروه های مقاومت فلسطین تاکید کردند که عملیات قهرمانانه و شهادت طلبانه روز سه شنبه در نزدیکی پاسگاه صهیونیست ها در پاسگاه دوتان در غرب جنین پاسخی طبیعی به جنایات دشمن صهیونیستی بود.

جنبش حماس در این زمینه تاکید کرد که عملیات قهرمانانه جنین واکنش جوانان ما به جنایات اشغالگران صهیونیست به ویژه علیه اسرا است. حازم قاسم سخنگوی حماس تاکید کرد که انقلاب تا پایان اشغال پایان نخواهد یافت.

کمیته های مقاومت نیز در بیانیه ای تاکید کردند که این عملیات قهرمانانه پاسخی طبیعی به جنایات اشغالگران بود. این کمیته ها اعلام کرده اند که مردم ما تا نابودی تروریسم صهیونیستی و ریشه کن شدن آن از سرزمین ما به مقاومت خود ادامه خواهند داد. کمیته های مقاومت از جوانان پرشور فلسطینی خواسته اند به مقاومت ادامه دهند و هر وجب از کشور را به آتشفشان خشم زیر پای اشغالگران تبدیل کنند. جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین نیز اعلام کرد که عملیات «فتال» تأیید کرد که مقاومت تا شکست اشغالگران ادامه خواهد داشت.

رسانه های یهودی شنبه شب از تیراندازی ارتش رژیم صهیونیستی به یک خودروی فلسطینی خبر دادند. آنها می گویند این وسیله نقلیه در تلاش است تا یک عملیات شناسایی در نزدیکی ایست بازرسی دوتان در غرب جنین انجام دهد. شبکه 12 اسرائیل گزارش داد که خودرویی که در حین عملیات در نزدیکی ایست بازرسی دوتان هدایت شده بود به طور کامل سوخته و جسد راننده به سختی خارج شده است. رسانه های صهیونیستی از شهادت یک راننده خودروی فلسطینی خبر داده اند در حالی که وزارت بهداشت فلسطین هنوز این خبر را تایید نکرده است. رسانه های صهیونیستی نیز از زخمی شدن دو نظامی صهیونیست در جریان این حادثه خبر دادند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید