مقاومت فعال راهبرد رهبر معظم انقلاب در برابر دشمن است/ حرکت خرابکارانه قسنبری بهانه ای برای فروپاشی ایران شد.


ساعت: 14:07
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920747

حجت الاسلام علی سعیدی گفت: نفوذ معنوی ایران در جهان و وحدت ملی آن مورد قبول آمریکا نیست، از این رو با حرکت خرابکارانه گسنبری تلاش می کنند به اهداف خود برسند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تیتریک حجت الاسلام علی ساعدی رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح در نهمین مراسم حماسه کرج گفت: از اول انقلاب تا کنون آشوب ها و اغتشاشات زیادی را تجربه کرده ایم.

حجت الاسلام سعیدی افزود: در اجتماع 68 بنی صدر، سید مهدی هاشمی و جریان منتظری و تجمع کوی 78 و شبهه قیام 27 تیر، مردم به دفاع از ولی فقیه برخاستند. یک انقلاب.

وی تصریح کرد: در فتنه 88، فتنه 98 و جنگ ترکیبی امروز که با ابعاد امنیتی، اطلاعاتی، فرهنگی، نظامی، دیپلماتیک و سایبری مواجه هستیم، اصلا حد وسط نداریم.

حجت الاسلام ساعدی با اشاره به اینکه باید بین جبهه باطل و حق یکی را انتخاب کرد، گفت: امروز یک طرف خواست رهبری و امت حاکم و طرف دیگر جبهه کفر است.

وی هدف نفاق را قیام می داند و تصریح می کند: 3 عامل در خنثی سازی قیام از اول انقلاب تا کنون مؤثر بوده است که قیام 1401 کامل ترین نوع آنهاست.

حجت الاسلام ساعدی هدف دشمن از قیام های اخیر را تضعیف و تجزیه ایران عنوان کرد و ادامه داد: دشمنان در شمال غرب و جنوب شرق تحرکاتی داشتند.

وی تصریح کرد: قدرت هسته ای، غنی سازی 60 درصد، قدرت دفاعی، پهپادها و تغییر سیاست ایران به شرق، ایران را از قلمرو کنترل آمریکا خارج کرده است.

این مسئول گفت: چین در 50 کشور سرمایه گذاری کرده است اما عده ای مردم ایران را از این قرارداد ترساندند تا اینکه ضربه ای به استقلال و تمامیت ما وارد شود.

حجت الاسلام ساعدی با اشاره به اینکه نفوذ معنوی ایران در جهان و وحدت ملی آن مورد قبول آمریکا نیست، تاکید کرد: دشمن با حرکت برانداز قسنبری تلاش می کند به اهداف خود برسد.



وی رهبر معظم انقلاب و مردم را خنثی کننده قیام می داند و گفت: رفتار مردم ایران در قبال معاندین نشان از هوش و هوشیاری آنها دارد.

این مسئول گفت: مردم ایران با تجزیه کشور مخالف بودند، به دخالت بیگانگان در امور اعتقاد نداشتند و آشوب و ناامنی را حلال مشکلات نمی دانستند.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین معجزه انقلاب تحقق وصیت سیاسی پیامبر اعظم(ص) بود، افزود: نظام دینی دارای سه ضلع رهبری الهی، شریعت با محوریت قرآن و مردم است.

این مسئول ادامه داد: مقاومت فعال راهبرد رهبر معظم انقلاب در مقابل دشمن بود و نتیجه داد، آینده از این جبهه خواهد بود و ملت ایران پرچم را به صاحب اصلی خود خواهد داد.


ستاره احمدی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید