مقایسه ارائه بسیج با فرمایشات رهبری با ایجاد فضای گفتمانی

ساعت: 14:12
تاریخ انتشار: 23/08/08
کد خبر: 1784333

فرمانی گفت: اشراف بر اساس منویات و فرمایشات معظم له با تمرکز بر نیازهای سپاه پاسداران، عملکرد بسیج را رصد می کنند و با ایجاد فضای گفتمانی نقش خود را ایفا می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ششمین جشنواره مالک اشتر بسیج سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و مقداد فرمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

مقداد فرمانی در سخنانی گفت: سیاست های مشترک بسیج امروز به عنوان سند راهبردی ارتقای بسیج به تصویب فرمانده معظم کل قوا رسید. بر این اساس اقداماتی از سال گذشته در سطح سازمانی و سپاه استانی انجام شده است.

وی با اشاره به ایجاد و اجرای سامانه نظارتی بسیج موسوم به مبنا گفت: از ابتدای سال 99 تمامی نمایندگان و سازمان های بسیج از طریق این سامانه رصد می شوند. در حال حاضر دو معاونت آموزش و پرورش، بسیج و تربیت بدنی حوزه مقاومت را به عنوان یک آزمون ارزیابی می کنند.

فرمانی با تاکید بر رصد مستمر دستورات و بیانات فرمانده معظم کل قوا ادامه داد: اشرافیت با تمرکز بر نیازهای سپاه پاسداران بر عملکرد بسیج طبق منویات و فرمایشات معظم له رصد و نقش خود را ایفا کردند. با ایجاد گفتمان . .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید