ممنوعیت استخدام بستگان اعضای شورای شهر در شهرداری تهران تصویب شد

ساعت: 15:00
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797255

اعضای شورای اسلامی ششم شهر تهران طرح اصلاح مصوبه مدیریت تعارض منافع شهرداری تهران را تصویب کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در سی و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، اعضای این شورا موظف شدند در طرح «اصلاح مصوبه مدیریت تضاد منافع در شهرداری تهران» تجدیدنظر کنند.

یک فوریت این طرح در جلسات قبلی شورای اسلامی شهر تهران تصویب شد و بر این اساس مقرر شد این طرح برای بررسی بیشتر به کمیته های شورا اعم از کمیته های نظارتی و قانونی ارسال شود.

در جلسه امروز و در جریان بررسی این طرح، اعضای شورا پیشنهادات خود را ارائه کردند.

احمد صادقی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، سه پیشنهاد برای این طرح ارائه کرد. ناصر امانی یکی دیگر از اعضای شورا نیز پیشنهاداتی را ارائه کرد.

یکی از پیشنهادات امانی، گنجاندن این طرح در تبصره 100 بود که از اوایل دهه 1400 عملیاتی می شد، البته این پیشنهاد مورد تایید سایر اعضای شورا قرار نگرفت.

امانی در این خصوص گفت: شورای اسلامی شهر تهران در دوره قبل حل و فصل تعارض منافع را تصویب کرد اما این مصوبه هرگز اجرایی نشد. این در حالی بود که خود اعضای شورا در دوره قبل این مصوبه را اجرا نکرده بودند.

در نهایت پس از ارائه پیشنهادات مختلف، طرح «اصلاح مصوبه تعارض منافع شهرداری تهران» به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید. این طرح باید پس از تایید استاندار تهران و ابلاغ شهرداری تهران اجرایی شود.

انتهای پیام/
منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید