منویات رهبر معظم انقلاب جمعیتی باید عنوان دولت و مجلس باشد


ساعت: 23:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809312

علی بابایی گفت: دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه جمعیتی جدی و مهم است و مجلس و دولت باید آن را در اولویت قرار دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار امروز با مردم تبریز، علاوه بر نیازهای فعلی و حیاتی کشور، رسیدگی به نیازهای آینده را بسیار مهم دانستند و تاکید کردند: در صورت عدم تقویت « نهضت علمی «و» بازتولید، بازتولید و تأمین عنصر لازم برای توسعه کشور یعنی جوانان، 20 سال دیگر دچار مشکل خواهیم شد.

علی بابای کارنامی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با بالا با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری که بخشی از زایش، بازتولید و تامین رکن لازم برای پیشرفت کشور است، اظهار داشت: این بیانات امروز به عنوان بخشی از زایش، بازتولید و تامین رکن لازم برای پیشرفت کشور است.
رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر دو رویکرد بسیار مهم را در کشور دنبال و بر آن تاکید کرده‌اند که یکی مدیریت اقتصاد سالم و دیگری جوان‌گرایی جمعیت و تولد فرزندان در کشور است. گفت. رویکرد فرهنگ سازی و پاسداری از اصل انقلاب اسلامی در سال های آینده است.

وی گفت: طی 20 تا 30 سال آینده جمعیت در شبکه های ملی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و از همه مهمتر توسعه پایدار برای ما مهم است زیرا در 20 سال آینده چه کسی دولت را به دست می گیرد. .

بابای با بیان اینکه اگر موضوع جمعیت را جدی نگیریم در آینده با مشکل مواجه خواهیم شد، خاطرنشان کرد: دغدغه های مقام معظم رهبری در این حوزه جدی و مهم است و از مجلس، دولت و مردم می خواهد که این کار را انجام دهند. اولویت.

وی افزود: اخیرا مصوبه ای در خصوص جوانان در بخش های مختلف داشتیم و در بودجه 1401 مشوق های زیادی در زمینه تسهیلات، بنگاه های اقتصادی، بیمه و مزایای اجتماعی و مزایای اجتماعی در حوزه جوانان و افزایش زاد و ولد وجود دارد. “

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: همه باید به فرمایشات و دغدغه های مقام معظم رهبری که امروز مطرح شد توجه ویژه داشته باشیم و اقدامات لازم را انجام دهیم.

بابایی گفت: برای رسیدن به جمعیت ایده آل بن بست وجود ندارد و باید تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم و این سیاستی که در مجلس انجام شد یکی از خوبی هاست اما دولت باید خیلی بیشتر فکر کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: همه در هر وزارتخانه و مسئولیت خانه خود باید در موضوع جمعیت و مشوق ها تجدید نظر کنند.» در مورد آن فکر کنید.

وی گفت: در مورد موضوعاتی که در این بند مطرح می شود دولت باید انتقادات را بپذیرد و ظرفیت خود را افزایش دهد تا بتواند به رشدی که مورد تاکید رهبری است دست یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید