منویات مقام معظم رهبری برای ما یک دوره عملی و رفتاری است


ساعت: 12:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۵
کد خبر: 1901664

وی گفت: دستورات مقام معظم رهبری برای ما یک سیر عملی و رفتاری است و باید بدانیم که درگذشت خانم مهسا امینی بهانه است. دشمنان فقط به فکر تجزیه کشور هستند. ما نباید حیثیت و شرافت خود را زیر سوال ببریم.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عقیله ملازاده مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر بلاغ اظهار داشت: اغتشاشات اخیر در جامعه نتیجه برنامه ریزی دقیق دشمنان است که از مدت ها قبل برای حمله به ایران انجام شده است.

وی افزود: این اتفاقات در واقع نقشه دشمنان است که برای تحقق خواسته های خودخواهانه مردم را به کشتن می دهند.

فرمانده ارتش پشتیبانی مردمی جبهه مقاومت حضرت زینب مازندران تصریح کرد: دشمنان فقط می خواهند بگویند ما آزادی می خواهیم در حالی که ما در اسلام آزادی می خواهیم.

ملازاده ادامه داد: دشمنان می خواهند ایران اقتدار خود را از دست بدهد، در حالی که کشور ما با اراده ای آهنین و قدرتمند ایستاده است.

وی تصریح کرد: آشوبگرانی که از روی ناآگاهی خود را به وسط میدان می اندازند بدانند که این حوادث نمی تواند اقتدار ما را پایین بیاورد.

فرمانده پشتیبانی ارتش مردمی جبهه مقاومت حضرت زینب مازندران با بیان اینکه شهادت شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع حرم و امنیت بر عزت و اقتدار ما می افزاید، اظهار داشت: آنچه داریم مدیون هستیم. نمونه شهداست و باید قدر آن را بدانیم.

با پرسیدن این سوال از خود، چگونه است که آنها خود را مدافع زنان می دانند و زنان را در کشور خود کتک می زنند؟ با بیان اینکه باید هوشیار باشیم و عبرت بگیریم، گفت: منویات مقام معظم رهبری برای ما یک سیر عملی و رفتاری است و باید بدانیم که درگذشت خانم مهسا امینی بهانه است، دشمنان فقط به فکر تجزیه کشور هستند. ما نباید حیثیت و شرافت خود را زیر سوال ببریم.

وی با بیان اینکه باید بدانیم این اغتشاشات چشم همه آحاد جامعه را باز می کند، گفت: دشمنان در هشت سال جنگ نرم و فضای مجازی نتوانستند کاری از پیش ببرند و اکنون دست روی زنان گذاشته اند تا زنان را نادیده بگیرند. اما باید الگوی زن جامعه زینب کبری و زهرا علیهاالسلام را بشناسند.

مادر شهید بزرگوار مدافع حرم محمود رادمهر گفت: هر آنچه در جامعه نیاز داریم، عزت، عزت و احترام، آسایش و امنیت در کشور داریم که باید آن را گرامی بداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید