من به آنچه می خواستم رسیدم


ساعت: 12:08
تاریخ انتشار: 1401/01/16
کد خبر: 1819717

بانوی طلایی ایران در مسابقات پاراکانو قهرمانی آسیا گفت: در رقابت با مدعیان بار دیگر به مدال طلا دست یافتم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رویا سلطانی، بانوی طلایی ایران در مسابقات پاراکانو قهرمانی آسیا گفت: این مدال را مدیون حمایت های شخصی دکتر سهرابیان هستم و اگر حمایت های او نبود، امسال اتفاق خوبی برای من نبود. سقوط خواهد کرد.

وی افزود: مسابقات در سطح بالایی برگزار شد. قایقرانان ازبکستان و هند در کلاس من به مصاف هم رفتند و خدا را شکر توانستم برای چهارمین بار طلای آسیا را تکرار کنم.

سلطانی ادامه داد: این حاصل تلاش و تلاش و حمایت مربیان عزیزم است و معتقدم این یک نتیجه تیمی است و قدردان آن هستم.

وی افزود: پدرو سنا تاثیر زیادی در این اجرا داشت و در کنار ایشان آقای طالبیان و خانم مقدم نیز کمک زیادی به من برای کسب این موفقیت کردند.

وی گفت: سطح مسابقات به خصوص در بخش پارا بسیار بالا بود و همه تیم ها برای کسب سهمیه پاراآسیایی در هانگژو آمده بودند و این یک ارزیابی برای ما بود که بعد از تمرینی که پشت سر گذاشتیم عملکرد خود را بسنجیم. .

سلطانی در پایان گفت: امیدوارم این نتایج پلی باشد برای کسب نتایج درخشان تر در بازی های پاراآسیایی. امسال سال مهمی برای ماست و هر کاری که ممکن است برای موفقیت بیشتر انجام می دهیم.


ساچی: به چیزی که می خواستم رسیدم

سپر ساچی دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا 2022 با اشاره به نتیجه بسیار خوب خود با علی آقامیرزایی در کایاک دونفره 200 متر از مسابقات قهرمانی آسیا گفت: همه بچه ها در همه مواد زمان خوبی داشتند اما زمان ما در سال 200 بود. متر دو برابر می‌شود و علاوه بر شکستن رکورد آسیا، تنها چند هزارم ثانیه با رکورد جهانی فاصله دارد و تکرار آن رکورد سال‌ها طول می‌کشد.

وی ادامه داد: خیلی خوشحالم چون خیلی تلاش کردم تا در این جایگاه باشم. سختی ها و مشکلات زیادی را متحمل شدم و این بار این تلاش ها نتیجه داد و خدا را شکر که موفق به انجام این مهم شدیم.

ساچی درباره سطح مسابقات گفت: مسابقات قهرمانی آسیا همیشه شرایط خود را دارد و تیم ها برای کسب مدال های زیادی می آیند. این مسابقات نیز با حضور تیم های ازبکستان و قزاقستان که رقبای اصلی ما در تمامی مسابقات هستند در سطح بسیار بالایی برگزار شد که به موفقیت رسیدم و افتخار حضور در این تیم قدرتمند را دارم.

ملی پوش تیم ملی آب های آرام با اشاره به قایق کایاک دو نفره با علی آقامیرزایی گفت: من خیلی با علی آقامیرزایی هماهنگ هستم. ما هر دو سبک هستیم و با هماهنگی قایق خود بسیار خوب حرکت می کنیم. خوشحالم که در این مسابقات شرکت کردیم و توانستیم این رکورد ارزشمند را بشکنیم که برایم بیش از این هزینه دارد.

ساچی که در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند در ماده 200 متر چهار قایق نیز مدال طلا را کسب کرده بود، گفت: پارویی سختی زدیم و در نهایت توانستیم آنها را بگیریم و به مدال طلا دست پیدا کنیم.

وی در خصوص نتایج این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا گفت: به نظرم یکی از قدرتمندترین تیم های ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بودیم و عملکرد بسیار درخشانی داشتیم. امیدوارم این نتایج با موفقیت در بازی های آسیایی تکمیل شود.

ساچی با تمجید از مربیان خود در دوران قهرمانی تاکید کرد: پنج، شش ماه سخت را پشت سر گذاشتیم و نتیجه را دیدیم. قایقرانی ایران پتانسیل بالایی دارد و به خصوص این تیمی که اکنون با آن رقابت می کنیم لیاقت بیش از اینها را دارد و امیدوارم با حمایت بیشتر، اردوهای منظم و تمرینات مستمر نتایج درخشانی در بازی های آسیایی کسب کنیم.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید