من به موفقیت این تیم اعتقاد داشتم


ساعت: 11:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۵
کد خبر: 1816010

استقبال از تیم هندبال دختران ایران با حضور معاون وزیر ورزش

تیم هندبال دختران ایران با استقبال معاون وزیر ورزش و جوانان وارد ایران شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم استقبال از تیم هندبال دختران ایران با حضور مریم کاظمی پور معاون توسعه بانوان وزیر ورزش و جوانان، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، افسانه دهگانی نایب رئیس بانوان فدراسیون، مربیان بازیکنان برگزار شد. و سایر اعضای خانواده هندبال و دیگران.

مریم کاظمی پور معاون توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان که برای دیدار با دختران پرافتخار هندبال ایران در فرودگاه امام خمینی(ره) حضور یافته بود در جمع ملی پوشان ایرانی گفت: تکریم دختران هندبال شریف ایران بسیار زیاد و ماندگار است. در ورزش ایران و امیدواریم این روند موفقیت ادامه داشته باشد.

وی افزود: جامعه ورزش کشور از کسب این موفقیت بسیار خرسند است و بی شک تلاش مستمر و متمرکز فدراسیون هندبال در کسب این موفقیت ها موثر بوده است. امسال شاهد درخشش هندبال بانوان ایران در رده های سنی مختلف بودیم که جای تبریک و البته خوشحالی فراوان دارد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در پایان خاطرنشان کرد: ما در وزارت ورزش و جوانان به حمایت از ورزش بانوان به ویژه هندبالیست ها ادامه خواهیم داد تا همچنان شاهد این جوایز باشیم.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال نیز در این مراسم گفت: کسب مدال نقره و کسب مقام نایب قهرمانی آسیا اتفاق بسیار مبارکی بود که باعث افتخار خانواده بزرگ هندبال شد. ما همیشه تاکید کرده ایم که حمایت ویژه ای از هندبال بانوان خواهیم داشت و بیش از پیش از آن حمایت خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: قبل از اعزام تیم ملی هندبال دختران ایران به مسابقات قهرمانی آسیا به موفقیت این تیم اعتقاد داشتم و این موفقیت نشان داد که هندبال قدرتمند بانوان در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد و ما قدرتمندتر از گذشته هستیم. . ما به حمایت از هندبال بانوان ادامه خواهیم داد.

ایرانسل در این مراسم علاوه بر اعطای مقام دوم به تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران، هدایایی را نیز به ملی پوشان تیم دختران ایران اهدا کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید