ما به توانایی های تیم ملی در مسابقات جهانی تکواندو اعتقاد داریم


ساعت: 14:05
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909774

مربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: ملی پوشان با انگیزه و توانایی زیادی برای درخشش در مسابقات جهانی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو ، مهروز ساعی از بانوان قهرمان تکواندو کشورمان تجربه حضور در مسابقات جهانی سال 2007 توسط پکن در چین را دارد.

سای به همراه ندا زارع به عنوان مربی و مینو مدا به عنوان سرمربی، پس از قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا در چانگچون، این بار با هدف شگفتی سازی و کسب مدال طلای بانوان ایرانی در مسابقات جهانی مکزیک برای اولین بار تلاش می کنند. انجام دادن

مهروز ساعی مربی تیم ملی تکواندو بانوان در خصوص شرایط تیم ملی قبل از اعزام به مسابقات جهانی گفت: بازیکنان از ابتدای سال در اردو حضور داشتند و در رویدادهای مختلفی شرکت کردند که تاکنون انجام شده است. توسط کادر فنی تیم ملی مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت بهترین تیم این تیم در جام جهانی مکزیک حضور یافت.

سای با اشاره به انگیزه بالای تیم ملی برای درخشش در مسابقات جهانی گفت: تیم ملی از نظر روحی و جسمی در شرایط عالی قرار دارد. ما از ابتدا به تیم ملی بانوان اعتقاد داشتیم و البته به توانایی های کادر فنی هم اعتقاد داریم. سعی کردیم در این مدت توانایی های خود و بازیکنان را محک بزنیم و البته به چالش بکشیم و خدا را شکر در این مدت اتفاقات خوبی برای تیم افتاد. بازیکنان با انگیزه هستند و امیدواریم در این رویداد بزرگ که مطمئنا بهترین ها در آن حضور خواهند داشت، توانایی های خود را ثابت کنند.

مربی تیم ملی تکواندو بانوان در خصوص وضعیت مهلا مومن زاده نایب قهرمان انگلیس در سال 2019 پس از عمل جراحی گفت: مهلا مومن زاده مدتی را در دوران نقاهت پس از عمل جراحی زانو سپری کرد و سپس به تدریج به وضعیت خوب خود بازگشت. مومن زاده حدود 2 ماه است که با تیم ملی تمرین می کند و روزهای اولی که در اردوی تیم حضور داشت به دنبال این بودیم که با او آهسته پیش برویم تا اتفاقی برایش نیفتد و خدا را شکر کارها درست شد. او در مسابقات انتخابی عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شد نام خود را در دسته اول برای حضور در مسابقات جهانی ثبت کند.

دیدگاهتان را بنویسید