من به توانایی مجموعه مدیران شهری اعتقاد دارم


ساعت: 14:54
تاریخ انتشار: 1301/06/24
کد خبر: 1897622

سید امیرحسین علوی شهردار رشت قرارداد کار و خدمات را به عنوان توافق مشترک همه مدیران و کارکنان شهرداری خواند و گفت: من واقعا به توانایی های مدیران شهری اعتقاد دارم و مطمئنم اگر این ارگان بخواهد کاری را انجام دهد، قطعاً می تواند آن را انجام دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذرماه سید امیرحسین علوی شهردار رشت امروز پنجشنبه (24 شهریور 1401) در نشستی با معاونین، فرمانداران و روسای سازمان های شهرداری که با حضور رضا اشعری از اعضای شورای شهر برگزار شد. شورای اسلامی شهر ضمن گرامیداشت ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) فرمودند: مسائل مربوط به مدیریت پسماند و اجرای پروژه همچنان مورد تاکید استانداری گیلان و استانداری گیلان است. شهرداری نیز از نزدیک این سوالات را رصد می کند.

وی بودجه سالانه را موضوع مشترک شهرداری و شورای شهرداری خواند و ادامه داد: تغییر و تحول در کنار سرعت انجام کارها هدف مشترکی است که همواره از سوی شورای شهر و شهرداری دنبال شده است.

شهردار رشت اضافه کرد: آنچه در بودجه سال 1401 جمع آوری شد برای ما بسیار مهم است و اگرچه متاسفانه فصل کاری خوب برای اجرای پروژه های عمرانی از بین رفته است، اما اکنون باید روند انجام کارها را تسریع کنیم.

علوی با تاکید بر جدیت بیشتر مدیران منطقه برای کسب درآمد پایدار برای شهرداری رشت به هزینه های جاری شهرداری نیز اشاره کرد و اذعان داشت: شهرداری رشت نباید هزینه های جاری خود را به منابع پرداخت کند که محل هزینه ها مشخص است و به همین دلیل برای جبران کاستی ها باید سرعت عمل را افزایش دهیم.

وی یادآور شد: باید از هم اکنون برنامه ریزی کنیم تا با تسریع در طرح ها و پروژه ها پروژه ای در دست داشته باشیم تا در دهه فجر افتتاح و به مردم ارائه شود.

علوی بر استفاده از فرصت موجود برای کار و خدمت تاکید کرد و تصریح کرد: از همه مدیران و کارکنان شهرداری رشت تقاضا دارم تمام توان خود را برای خدمت رسانی به مردم و شهروندان به کار گیرند تا کاستی ها و کاستی ها به تدریج مرتفع شود.

وی در پایان این تفاهم نامه و عنوان کلی کلیه مدیران و کارکنان شهرداری رشت به بررسی کار و خدمت رسانی پرداخت و افزود: من واقعاً به توانایی مدیران شهری ایمان دارم و مطمئنم اگر این ارگان بخواهد کاری را انجام دهد، قطعاً قادر به انجام آن خواهد بود.

رضا اشعری یکی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با بیان اینکه باید از فرصت خدمت استفاده شود، تصریح کرد: پرداخت حقوق و مزایا و اضافه کاری پرسنل همانند گذشته واقعاً باعث ایجاد اشتیاق و انگیزه بالایی در بین کارکنان می شود و نتایج آن موثر است و ما به خوبی شاهد آن بودیم.

اشعری خواستار استفاده از ظرفیت های تمامی مدیران شهرداری شد و گفت: امیدوارم با ایجاد فضای همدلی از ظرفیت های موجود در پست های رهبری به ظرفیت آنها استفاده شود.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر از تمام توان خود برای کمک به شهرداری رشت استفاده خواهد کرد افزود: کمبودها و مشکلات زیادی در نقاط مختلف شهرداری رشت وجود دارد که باید برطرف شود.

اشعری سید امیرحسین علوی را یکی از مدیران شایسته، متخصص و متخصص دانست و ابراز داشت: بدون شک شنیدن نظرات کارشناسی و فنی به بهبود کار در شهرداری رشت کمک می کند و پیامدهای مثبتی را برای خود شهر به دنبال خواهد داشت.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه هر یک از معاونین شهردار رشت، مدیران مناطق و روسای سازمان های شهرداری ضمن تبریک ورود سید امیرحسین علوی به شهرداری رشت، پیشنهاداتی را جهت مدیریت بهتر کارها و برنامه ها ارائه کردند. اعلام کرد که امسال با تمام توان برای خدمت به مردم گام برمی دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید