من عاشق بازی در مقابل جمعیت بزرگ هستم!


ساعت: 08:33
تاریخ انتشار: 25.08.1401
کد خبر: 1911259

حسین وفایی مقابل اسنوکر شماره 2 جهان قهرمان انگلیس شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حسین وفایی، ملی پوش اسنوکر ایران که در مسابقات اسنوکر قهرمانی انگلستان حضور داشت، در دور نخست این مسابقات به مصاف مارک سلبی، شماره 2 اسنوکر جهان رفت و موفق شد با نتیجه 6 بر 4 به پیروزی برسد.

وفایی با این برد موفق شد به جمع 16 اسنوکرباز برتر این دوره از مسابقات بپیوندد. تیم ملی اسنوکر ایران با این برد در مرحله یک هشتم به مصاف جک لیسوفسکی می رود. وفایی مقابل این اسنوکرباز انگلیسی که در رده بیستم جهان قرار دارد به پیروزی رسید.

وفایی پس از این برد درخشان گفت: من دوست دارم تحت فشار باشم. باید بگویم که رقابت تحت فشار می تواند بازی من را بهبود بخشد. مسابقه مقابل سلبی رقابت سختی بود. همه می دانند که مارک سلبی چقدر سرسخت است. صادقانه بگویم او حریف بسیار سختی است.

ملی پوش اسنوکر ایران ادامه داد: وقتی بازی را شروع کردم اصلا مثبت نبودم، خیلی فکر می کردم و احساس می کردم تکنیکم درست نیست. در نهایت توانستم یک تکنیک خوب پیدا کنم. قبلا بازیکن هجومی بودم اما الان نه. درست مثل شطرنج است. اگر اشتباه کنیم، همه چیز می تواند در یک ثانیه تغییر کند. اگر می خواهید به اوج برسید، باید بهترین بازی خود را در مقابل بازیکنان بزرگ انجام دهید.

بالاخره او گفت: بعد از وقفه بازی ام، افرادی از طرف من به من پیام دادند و انرژی مثبت زیادی برایم فرستادند. دوباره شروع کردم به جنگیدن تا مردمم را خوشحال کنم. دوست دارم تحت فشار باشم، دوست دارم جلوی جمعیت بزرگ بازی کنم.

مسابقات قهرمانی اسنوکر انگلیس از 12 تا 20 نوامبر با حضور 32 شرکت کننده برگزار می شود. وفایی در مرحله انتخابی این دوره از مسابقات نمایندگان پاکستان و انگلیس را با نتیجه 6 بر 4 شکست داد تا جواز حضور در مسابقات قهرمانی انگلیس را به دست آورد. این مسابقات پس از مسابقات قهرمانی جهان دومین تورنمنت مهم اسنوکر محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید